Ben net gebeld. Hij staat! Dat is al mooi meegenomen zei de VA. Nog suf enzo. Hij krijgt de nodige nazorg. We gaan vannavond bij hem kijken. Dat heeft nu geen zin. De komende drie dagen zal het erg erom hangen.
Lieve mensen nogmaals bedankt voor al jullie bemoedigende woorden ook via PB! Ik hou jullie op de hoogte!
jeetje meid lees het nu net en krijg er rillingen van ,gelukkig staat hij nu dat is idd de 1e stap in de goede richting . Jullie moeten nu echt wel op zijn van de emoties een hele dikke voor jullie allemaal ga keihard duimen !!
sterkte en wij duimen dat Amando ook de drie kritieke dagen goed doorkomt hij is gelukkig goed uit de narcose gekomen.Dit worden drie lange dagen voor jullie.Misschien is het een voordeel dat hij nog jong is en sterk.Groetjes Anja
Heel veel sterkte de komende spannende dagen! Koliek blijft een rot ziekte! Ik hoop dat het gedeelte van de darm dat gedraaid heeft gezeten nog goed wil werken en de darmen weer lekker ana de gang gaan! Hij is in goede handen op de kliniek! Succes en sterkte met hem!
Meid wat ben jij je rot geschrokken! Wat een ellende, dat geloof je toch niet, is hij net overal vanaf en dan dit! gelukkig is hij wakker en weer op de been, nu heel hard duimen dat het allemaal weer goed gaat werken daar binnen. Je hebt zelf een voorbeeld op stal dat het goed kan gaan, dat is mss nog wat steun. Heel veel succes, dat het maar allemaal snel goed mag komen
heel veel sterkte, we duimen hier ook voor je! Dit wens je de ergste vijand niet toe! Ik hoop dat de komende dagen goed gaan en hij stap voor stap opknapt! Wees sterk, geef niet op! Succes
Wat erg zeg, het is altijd zó rot om te moeten zien dat je paard pijn heeft, en je er haast niets aan kan doen. Gelukkig staat hij nu, ik duim voor je mee!