Goh wat een verhaal!
Gelukkig heb je "maar" een hersenschudding en is het niet erger afgelopen.
Fijn ook dat je nog vertrouwen in je paardje hebt en dat je niet bang bent geworden
2 weken geleden ben ik van mijn nieuwe pony afgevallen,ik had hem net een week.
Ik reed op een stukje fietspad en hij schrok van 2 honden die banuit de bosjes ineens blaffend,grommend op een hek sprongen.
Hij draaide om,ik viel met mijn hoofd en lichaam op het asfalt en mijn pony rende vlak langs een 80 kilometerweg langs vrachtauto's,auto's,busjes noem het maar op.
Hij had dood kunnen zijn,zo langs die weg,half op de weg op een haar na langs vrachtauto's.
Gelukkig kon ik opstaan en was mijn mede rijgenootje al druk bezig om hem te vangen.Een hardloper kreeg hem uiteindelijk te pakken.
Ik was lijkbleek en voelde me misselijk en ik had uiteindelijk volgens mijn huisarts een lichte hersenschudding.
Voor mijn pony had ik een merrie waarmee ik de klik niet helemaal had,zij gooide mij regelmatig eraf.
Ik rij dus standaard met cap,bodyprotector en veiligheidsbeugels.
Misschien overdreven maar ik ben dus wel bang geworden na de val van mijn merrie en mijn pony.
Ik ben dus van tempo en soms hard en lekker lol hebben met je pony in het bos.Naar rustig,langzaam en soms gewoon angstig gegaan.Verder niet te spreken over mijn rugblessure van 10 maanden met dank aan mijn merrie. (vandaar de bodyprotector)
Heel verhaal,maargoed heel veel sterkte met je zware hersenschudding.
Probeer echt te rusten! heel belangrijk!! Ik heb met mijn lichte hersenschudding zeker anderhalve dag op bed gelegen.