Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. karina1977 schreef:mijne bleef ook netjes staan toen we in galop zaten en er stak een halve auto band uit de grond .
Ineens vanuit galop op de noodrem draaide om en lanceerde mij in de bramenstruik .
Ze bleef netjes staan ondanks ik het uitgilde van de stekels in mijn kont .
Heb verder de hele weg naar huis in de verlichte zit moeten zitten .
(hij ging eten
)
).
als ze dan nog steeds helemaal niet luisteren probeer ik een soort van join up dat werkt vaak erg goed en blijven ze voortaan bij me
Sentido schreef:bij mijnes hangt het er echt van af hoe het gebeurt.
als ik val omdat ze schrikt en een of andere rare noodsprong maakt die ik niet uit kan zitten (komt zelden tot nooit voor maar goed je weet maar nooit) dan is ze echt goed geschrokken en gaat ze er waarschijnlijk met een rotvaart vandoor
maar als ik val om een of anders stom ongelukje, en ze is dus niet echt geschrokken dan blijft ze staan en gaat eten.. wat dus het vaakst voort komt
als komt het helemaal niet vaak voor dat ik er af val en gelukkig al helemaal niet op buitenrit
tOmmieliev schreef:ja mijn paarden zijn heel goed afgericht...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ze niet blijven staan loop ik rustig naar ze toe en geef ze een klopje op de hals. ze vinden dat geweldig en vertrouwen me dan helemaal .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat deden ze toch al want ik geef ze heel veel snoepjes in de vorm van hardjes die vinden ze het lekkerste.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ze dan nog steeds helemaal niet luisteren probeer ik een soort van join up dat werkt vaak erg goed en blijven ze voortaan bij me
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Ze stond in hoog gras, maar ik was toch interessanter
. _Tessaa schreef:tOmmieliev schreef:ja mijn paarden zijn heel goed afgericht...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ze niet blijven staan loop ik rustig naar ze toe en geef ze een klopje op de hals. ze vinden dat geweldig en vertrouwen me dan helemaal .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat deden ze toch al want ik geef ze heel veel snoepjes in de vorm van hardjes die vinden ze het lekkerste.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pennyyyyy![]()
Hip onderschrift trouwens, met je Arabische hengst die bij jou zo braaf is!