Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
blackpegasus schreef:toen ik op duindigt werkte schrok het 2 jarige paard wat ik voor de kar reed en draaide zich om en toen vielen we allebei. ik had alleen wat schaafwondjes, maar paard ging er in paniek vandoor, terwijl 1 boom tussen haar benen stak. ze lag helemaal open. ze hadden nl ineens de sproeiers naast de baan aangezet zonder te waarschuwen.
Ik ben ook al eens tijdens het springen samen met m,n paard gevallen.Ze weigerde op het laatste moment en draait tegelijkertijd 180 graden om,vervolgens gaat ze achteruit lopen en knalt tegen de hindernis (ik hing er toen al een poosje naast en was een plekje aan het zoeken om ter aarde te storten
) Toen ze de hindernis raakte schrok ze daar zo van dat ze er maar bij ging liggen precies aan de kant waar ik er dus al een poosje naast hing
.We hadden allebei gelukkig niks,ik had alleen een beetje pijn in m,n enkel maar dat was het wel....... 
) en toen 'k eenmaal op m'n rug lag, kwamen er twee staanders naar beneden

. Ik zocht een plekje op de hoefslag ineens komt er een paard aangedraafd. Roosie wou trappen maar Kenneth (zo heette dat paard) trapte eerst. Mij vol op de heup. Ik bijna flauwgevallen. Had ik een gekneuste heup (Zwaar/Licht weet ik niet meer) en een hoef op mijn heup staan. Ik rijd nu overgings gewoon op Kenneth. Het is mijn lievelingspaard.

) van mijn shetlander afgevallen..Toen had ik mijn elleboog gebroken. Toen ik huilend naar mijn moeder rende wist ik gelijk wat er aan de hand was want mijn hele onderarm hing los
toen was ik 6-7 jaar oud ofzo.

niet om aan te raden zeg maar...
maar dat is doemdenken) Het enige wat niet zo fijn was is dat ik een minuut zonder adem in het waster heb gelegen, maar daar herinner ik me voor de rest ook niet ehct veel van (deed ook geen pijn oid, dat kwam derna pas 
En daar kreeg ik 2 weken later pas last van... Dat was echt de stomste onzinnige val ooit, en daar heb ik serieus het meeste last van gehad