Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blackarrow schreef:he ik zit zelf ook op deurne(de houderij) maar het is echt niet zo erg als het lijkt. en over de paarden die je mee kund nemen: natuurlijk kan je een halflinger of zo mee nemen maar de leraren zullen daar niet blij meer zijn want die houden daar niet van dus wordt je (jammer genoeg) naar beneden gedrukt je zult alt tijd lagere rij cijfers hebben
blackarrow schreef:he ik zit zelf ook op deurne(de houderij) maar het is echt niet zo erg als het lijkt. en over de paarden die je mee kund nemen: natuurlijk kan je een halflinger of zo mee nemen maar de leraren zullen daar niet blij meer zijn want die houden daar niet van dus wordt je (jammer genoeg) naar beneden gedrukt je zult alt tijd lagere rij cijfers hebben
jamylover schreef:Pfff dat om 5.15 opstaan vind ik bullshit hoor, je kan er net zogoed om zes uur uitgaan en eerst zelf gaan eten. Op een lege maag kan ik niet werken. Verder vind ik het onzin dat je paard 1 meter moet kunnen springen, stel je wilt de dressuurrichting opgaan en schijt om te springen, moet je dan springen? Vind het ook bullshit dat je als je met een haf of een pony daar komt de cijfers omlaag gaan...Pfff stallen uitmesten kon ik al toen ik acht was, en dat ga ik heus niet doen op een lege maag en zo vroeg.![]()
Mijn diploma haal ik wel op het clusius.
germie schreef:Die eisen, L kwaliteiten en 1 meter springen, dat kan elk paard. Daar moet je je niet druk om maken.
Ik ken een belgisch trekpaard, die is M dressuur![]()
Dus een gewone kwpn-er, asbakkenras van >1.60 en NRPS-er, appaloosa, enz moet het dus kunnen.