Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
milou123 schreef:Ja, hard maar de waarheid!
Een miljoen is hard geld, en voor degene die nee zeggen..
Wacht maar tot het echt zou gebeuren!
Hetzelfde met een pony verkopen, het doet pijn, maar er komt een ander, die zijn plaats vervangd..Die de pijn weer verzacht!
poekie01 schreef:Voor iedereen die nee zegt, dit wil zeggen dat jullie allemaal jullie paard/pony houden tot de dood? Wij hebben onze pony nog geen jaar maar als onze dochter er over een paar jaar te groot voor wordt en door wil zullen we haar denk ik wel verkopen aan een goeie eigenaar, hoe doen jullie dat dan? (moet er nog niet aan denken, zij en het veulentje horen al helemaal bij ons gezin)
pharagirlke schreef:ik vind het idioot dat mensen hier hun maatje zomaar verkopen zonder verder na te denken. Gewoon omdat er een stel nullen achter staan.
SplashIsLief schreef:pharagirlke schreef:ik vind het idioot dat mensen hier hun maatje zomaar verkopen zonder verder na te denken. Gewoon omdat er een stel nullen achter staan.
Dat heb ik dus ook
Sommige mensen doen net of het een pakje boter is dat je verkoopt.
SplashIsLief schreef:pharagirlke schreef:ik vind het idioot dat mensen hier hun maatje zomaar verkopen zonder verder na te denken. Gewoon omdat er een stel nullen achter staan.
Dat heb ik dus ook
mirgino schreef:SplashIsLief schreef:Dat heb ik dus ook
joh maak je niet druk![]()
welke idioot geeft nou 1 miljoen uit aan een paard van Jan de Nul???niemand toch!!!![]()
ik weet dat de mijne dat zeker niet waard is,dus daarom kan ik dat makkelijk zeggen ,en waarschijnlijk zou ik het ook echt doenmaar er komt niemand met 1 miljoen
![]()
het is maar een droomvraag![]()
Dat heb ik dus ook