tinkerlover schreef:Ik vind het ook erg jammer dat mensen zoals Sonja denken.
Wat wil je dan? Dat je gelijk een eigen paard verpest, of eerst heel veel leert bij verorgpony's, van de eigenaar en de pony's zelf?
En dan nog zoals ik al eerder heb gepost, niet iedereen heeft het geld voor een eigen paard!
En heb je er problemen mee dan? Beetje raar!
En tuurlijk is het zo dat je als eigenaar andere dingen moet regelen als een verzorgster, maar er zijn zat verzorgsters die dat ook doen!
En Sonja, waarom ben je hier dan?
Om vragen te beantwoorden zeker..Ik heb het je nog niet veel zien doen wat dat betreft!
IK HEB DE UITSPRAAK NIET GEDAAN DAT VERZORGERS MINDERWAARDIG ZIJN! Integendeel, ik zoek zelf een goede verzorger, Nah!
IK heb mijn pony NIET verpest, de vorige eingenaar heeft NOOIT naar haar omgekeken, daar kan je mij moeilijk verantwoordelijk voor stellen! Ik heb 'r van een bang wezen geholpen tot een merrie die vertrouwen heeft, zelfs in totaal vreemden, ik heb 'r geleerd wat longeren is, samen met hulp van profs zijn we met 'r verder gegaan ... ben ik een knoeier????
Waarom ik hier ben?
Ten eerste om bij te leren, net als iedereen ...
Ten tweede voor de gezelligheid al is die ver te zoeken door jullie gekibbel over dingen die je niet eens zeker weet,
TEN DERDE in de hoop om bij een pony-gek/dierenvriend met ervaring mijn pony zou kunnen plaatsen en nog iets of wat informatie van haar vordering te horen omdat ik oprecht bekommerd om 'r ben (ja - ga nu maar weer
-
Ten vierde omdat ik de enige ben die hier wat intenser met paarden bezig is en ik graag ervaringen deel (al ben ik nu wel wijs mijn mond gaan houden, krijg toch alleen maar de
hamer om m'n kop. En
Ten vijfde omdat ik hoop op die manier een eerlijke opinie te krijgen over bepaalde dingen (die ik dus ook niet op het forum gooi om opnieuw de zelfde reden).