Okee, Sonja, ik begreep eventjes niet wie je bedoelde hoor! Lijkt me allemaal heel vaag te worden!!! Mensen, we komen hier allemaal om over paarden te praten en van elkaar te leren. Zoals ik al eerder vermelde, ik weet eigenlijk niet echt veel over dressuur rijden enz...maar ik heb wel een gave dat een paard mij heel snel vertrouwd en ook sneller zal leren omdat hij/zij weet dat ik ervoor zal zorgen dat er niets met hem/haar overkomt. Zo hebben we met zijn allen een gave wat betrefd paarden want anders zouden we hier niet zijn, toch? De ene is beter in dressuur en dan de ander is weer beter in iets anders!
Dus waarom blijven zeuren over dat iemand niet mag meepraten omdat ze een verzorgerspaardje heeft.Zo heb ik mijn eigen paardje en heb ik ook verzorgerspaarden. Als er iets gebeurt en de eigenaren zijn er niet neem ik ook de beslissingen. Toen Appy een grote wond op zijn flank had heb ik niet gewacht om de DA te bellen tot de eigenaren thuiskwamen en toestemming te vragen. Ja, natuurlijk moeten diegenen die een verzorgerspaardje hebben niet alle kosten betalen, maar er komt wel behoorlijk wat meer bij te kijken dat alleen de kosten voor het paard. Het was hier al eerder vermeld, maar ook ik zou nooit twijfelen om Laura voor mijn paardje te laten zorgen want ik weet dat mijn paardje nooit iets tekort zou komen. Helaas leeft ze een beetje tever weg. Jammer!
-
hamer om m'n kop. En