ody schreef:Tja, die woordkeuze is wel heeeel ongelukkig. Maar kan wel begrijpen dat iemand het paard wegdoet ivm zwangerschap. Ben nu net zelf 2,5 maand (behoorlijk onverwacht) zwanger en ik ben ook wel eens bang dat ik haar weg moet gaan doen. Weet je wel wat een kind kost? En wat de hypotheek kost? En wat mijn paard kost?? DAt paard van mij kost kapitalen omdat ze iedere keer wat heeft en ik loop er ook meer naast dan dat ik erop zit. Hebben we het nog niet eens over de tijd en energie dat een paard of een kind kost!
Echt, je kunt niet oordelen want je kunt niet in iemands portemonnee kijken, dat heeft nix met egoisme te maken maar wel met realiteit.
Als je de verhalen mag geloven en de blaadjes leest kost een baby bergen geld maar dat hoeft niet zolang je tenminste niet de nieuwste babykamer etc. wilt.
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel kosten gehad in de begintijd. Zo'n baby interesseert het echt niet of het in een 2500 euro kostende kinderkamer ligt of in het bedje van een nichtje of uit de vondst
Ik werd ook nog doodgegooid met babykleertjes want iedereen ziet liever zijn kleertjes gebruikt dan in de zak van Max.
Als je nog kleertjes wilt voor een meisje?????