Plaats je wel foto's als je hem hebt?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daantjuhhh schreef:Tsja, ik vind het walgelijk,
er kunnen nog zo weinig leken aanwezig zijn er zijn er altjd meer dan je denkt.
Mijn Oma woond in heeeten en daar heb je eens per jaar ook een hele grote ponymarkt, nou je wilt niet weten wie er allemaal gokken op gewicht.. (ik ken de normale heeten bevolking die niks met paarden heeft ook)
Maar goed, dat is allemaal Offtopic en natuurlijk neemd dat je pret niet weg!
Dat is maar goed ook, ik ben echt blij voor je.
En hoop dat je veel plezier aan je nieuwe aanwinst mag beleven.
Het zal vast allemaal super goed komen met dit shetje!
P.S. zelfs mijn oma gokt op het gewicht,, hihi... hij zou maar bij mijn oma in de achtertuin komen,.. arm beest en arme oma..
JoyCiej007 schreef:daantjuhhh schreef:Tsja, ik vind het walgelijk,
er kunnen nog zo weinig leken aanwezig zijn er zijn er altjd meer dan je denkt.
Mijn Oma woond in heeeten en daar heb je eens per jaar ook een hele grote ponymarkt, nou je wilt niet weten wie er allemaal gokken op gewicht.. (ik ken de normale heeten bevolking die niks met paarden heeft ook)
Maar goed, dat is allemaal Offtopic en natuurlijk neemd dat je pret niet weg!
Dat is maar goed ook, ik ben echt blij voor je.
En hoop dat je veel plezier aan je nieuwe aanwinst mag beleven.
Het zal vast allemaal super goed komen met dit shetje!
P.S. zelfs mijn oma gokt op het gewicht,, hihi... hij zou maar bij mijn oma in de achtertuin komen,.. arm beest en arme oma..
Sterker nog; deze koetsenmarkt wás vandaag en gister ook in Heeten(overijssel)
Maar Daantjuhh; ik vind ook wel dat je gelijk hebt hoor, vind het zelf persoonlijk ook niet kunnen...
Denk dat dit topic ook een discussie te weeg gaat brengen![]()
Maar dat mag best van mij hoorJuist interessant
SANEX schreef:
merrieveulen schreef:PENNYYYYY!!!! AHAHAHAHA wat geweldig! nu kan je een mooi span maken met Otje! echt tof dat je nu een 'nog echtere' eigen pony hebt, hihi! je kunt hem vast wel stallen daar, moet lukken. en als je met school zit, gaat hij toch gewoon het land op? zal zo'n beessie niet mee zitten hoor, hihi!
ik ben superbenieuwd hoe hij eruit ziet, ik vind het echt te tof voor je, en HOE PENNY!
verder vind ik het ook niet kloppen dat er dieren als prijs gebruikt worden, maar gelukkig heeft hij het in dit geval goed getroffen!
oh ja, Snatje heb ik ook gekocht in Heeten, vorig jaar op de ponymarkt. die markt vind ik echt stront, allemaal zielige scharminkeltjes, en een hoop op de slachtwagen. nou ja, niet mijn ding zal ik maar zeggen!