Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corrine85 schreef:Ik wil dat ook zo graag!!
Vind het allemaal heel mooi!
Maar mijn vraag is; "Kan het ook met stuk wat je van de onderkant afknipt?"
Dat heb ik en geen pluk uit de staart.
Het stukje is zo'n 10 a 15cm. lang.
Citaat:hmmm .. dat weet ik niet .. en als je de staart nog eventjes door laat groeien en dan een langer stuk kunt knippen ?
want ik denk dat dat wel heel kort is ?
corrine85 schreef:Citaat:hmmm .. dat weet ik niet .. en als je de staart nog eventjes door laat groeien en dan een langer stuk kunt knippen ?
Tja dat kan dus niet meer.
Ik heb mijn paardje door omstandigheden moeten verkopen.
Met pijn in mijn hart.![]()
Dus dat is het enige wat ik heb en ik hoop zo dat dat daarmee kan!!!
corrine85 schreef:Citaat:hmmm .. dat weet ik niet .. en als je de staart nog eventjes door laat groeien en dan een langer stuk kunt knippen ?
Tja dat kan dus niet meer.
Ik heb mijn paardje door omstandigheden moeten verkopen.
Met pijn in mijn hart.![]()
Dus dat is het enige wat ik heb en ik hoop zo dat dat daarmee kan!!!
Lynn_S schreef:Ik hoop dat ik dit topic niet up oid.
Maar mijn Cleoh is onlangs overleden en ik wil heel graag ook een armband van zijn haar.
Alleen er zijn er inderdaad best veel ondertussen, maar hoe zit dat nu precies qua kwaliteit?
Zijn er sommige zo duur omdat die beter zijn van kwaliteit (worden ze behandeld met iets dat het haar stevig(er) blijft?)
Of rekenen ze gewoon wat ze willen?
Lynn_S schreef:Ik hoop dat ik dit topic niet up oid.
Maar mijn Cleoh is onlangs overleden en ik wil heel graag ook een armband van zijn haar.
Alleen er zijn er inderdaad best veel ondertussen, maar hoe zit dat nu precies qua kwaliteit?
Zijn er sommige zo duur omdat die beter zijn van kwaliteit (worden ze behandeld met iets dat het haar stevig(er) blijft?)
Of rekenen ze gewoon wat ze willen?