Naja, ik ga het natuurlijk wel vragen he Ze moet het zadel ook keuren en dingen dat ze het ook wel echt een goed zadel vind, ik gooi er niet zomaar wat op
Ik heb het dus gevraagt. En bij een goede vriend (waar ik soms een paardje leen) 10m verderop lag nog een goed dressuurzadel, deze mag ik gebruiken wanneer ik wil Zo kan ik ondertussen sparen, vond ze een goed idee. Maar ze wil toch een klein deel van het zadel betalen, want het is haar paard, dus zij draait op voor de kosten zegt ze. Ik heb hier dus een kleine discussie over gehad En toch betaal ik het grootste deel Maar ze vond het een heel leuk idee, en heb nu al een zadel dus ik kom nog wel even toe
magda_90
Geplaatst: 25-04-07 19:05
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 08-05-22 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, gewoon proberen Ik heb geluk dat het een hele eerlijke dame is waar ik rijd. Ze staat ook open voor nieuwe dingen, mag ook echt heel veel met der paardje. Ik ben daar met me kont in de boter gevalle Nou veel succes ermee!
ik vind het ook een beetje asociaal om het te vragen. Als het zadel nou niet meer past o.i.d. oké, maar zo te horen past hij nog wel? En ook al wil jij er dressuur mee rijden, dat kan ook wel met een vzh zadel. Als ik die eigenaar was, en het zadel lag verder nog prima en de eigenaar rijd er verder zelf nooit mee, dan had ik nooit een dressuurzadel aangeschaft want ze rijd er toch niet mee en het andere zadel past toch nog goed.
Maarja, mooi dus dat het gelukt is, op zich een goed idee!
Echt waar mijn mond walt open.. Ik heb dan geen bijrijdster voor mijn fjordje, maar als ik er al een zou hebben en die zou dan een ander zadel willen op MIJN paard, forget it!! Ik ben van mening dat degene al blij mag zijn als je een paard van iemand mag bijrijden of verzorgen, das om het even. Ook al zou hij of zij het zelf betalen, het zadel wat op mijn paard ligt past perfect, opgemeten door een zadelmaker, ik zou er geen ander zadel op willen!! Kijk, mocht het zadel nu niet meer goed passen en een evt bijrijdster zou zeggen dat er een passend zadel om zou moeten..dan zou het zeker gebeuren..maar niet omdat je persoonlijke voorkeur bij een ander soort ligt