Zwaar verwaardeloost

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aniekje

Re: Zwaar verwaardeloost

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:34

ik ben ook benieuwd hoe dit is afglopen..

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:37

Ier schreef:
Je moet nooit paarden van een ander gaan voeren.
Ze zijn het niet gewend en als je ze dan ineens gaat voeren kunnen ze wel ziek worden.
Verder zou ik nooit de wei in gegaan, als je gepakt word heb je een groot probleem.

Gewoon de dierenbescherming bellen, die kunnen er wat aan doen. En zelf niet zomaar gaan voeren etc

idd Haha!

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:49

Paarden, polder, waarschijnlijk gaat het hier om Konikpaarden. De halfwilde van oorsprong poolse paarden die hier in natuurgebieden vrij rondlopen.

Daar is de dierenbescherming dan prima van op de hoogte want die hebben daar zelfs informatie over op hun eigen site staan.

Het is zeker niet de bedoeling dat deze paarden worden bijgevoerd door passerende wandelaars/pennymeisjes.

En ja die paarden worden dus niet geborsteld en volgens mij komt daar inderdaad ook geen hoefsmid bij.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:32

lindsey schreef:
Paarden, polder, waarschijnlijk gaat het hier om Konikpaarden. De halfwilde van oorsprong poolse paarden die hier in natuurgebieden vrij rondlopen.

Daar is de dierenbescherming dan prima van op de hoogte want die hebben daar zelfs informatie over op hun eigen site staan.

Het is zeker niet de bedoeling dat deze paarden worden bijgevoerd door passerende wandelaars/pennymeisjes.

En ja die paarden worden dus niet geborsteld en volgens mij komt daar inderdaad ook geen hoefsmid bij.

Konikspaarden zijn naar mijn weten niet vos of bruin. Dus waarschijnlijk gaat het wel om gewone paarden/pony's. Beste is om altijd eerst na te vragen van wie ze zijn en wat ze krijgen. Idd niet op eigen initiatief gaan voeren. Zou ik iig niet op prijs stellen moesten het mijn pony's zijn.

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:12

Misschien zijn het jonge paarden, die hebben ook wel eens een wat dunnere periode als ze een groeispurt hebben. Maar hoeven moeten wel bijgehouden worden.