Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pharagirlke schreef:Dus is mijn punt; als je daar niet eens aan kan denken heb je niet de verantwoordelijkheid om een dier te bezitten.
pharagirlke schreef:Didoo heb je alles gelezen? Jij kan je inbeelden dat mensen niet weten dat alminium verpakkingen giftig zijn voor dieren?
Ik zeg niet dat deze mensen slecht zijn, heb zelfs gezegd dat ik er vanuit ga dat ze het dier geen pijn wilde doen, maar ik zeg wél dat ze door hun onkunde en onverantwoordelijkheid geen paard in hun tuin verdienen.
Noortje1234 schreef:Ongeloofwaardig? Misschien omdat je een hoop informatie mist. Het gaat hier om een oude shetland merrie, die echt onzettend rustig en vriendelijk is, totaal niet gevaarlijk ... natuurlijk vind ik het niet slim, en als ik het geweten had ... maar mensen die niets van chocolade weten en denken een ontzettend leuk idee te hebben .... nou ja
pharagirlke schreef:Dus is mijn punt; als je daar niet eens aan kan denken heb je niet de verantwoordelijkheid om een dier te bezitten. En dat ze het nu weten heeft de pony bitter weinig aan vreeskDaar gaat ie zich iig niet minder beroerd door voelen
Didoo schreef:pharagirlke schreef:Didoo heb je alles gelezen? Jij kan je inbeelden dat mensen niet weten dat alminium verpakkingen giftig zijn voor dieren?
Ik zeg niet dat deze mensen slecht zijn, heb zelfs gezegd dat ik er vanuit ga dat ze het dier geen pijn wilde doen, maar ik zeg wél dat ze door hun onkunde en onverantwoordelijkheid geen paard in hun tuin verdienen.
Het enige wat ik zeg is dat die mensen echt niet die eieren in dat weiland hebben gegooid met het idee van laten we de pony vergiftigen! Want dat is wat sommige mensen hier zeggen.