wat een ontzettend leuk en mooi pony'tje!! Ik hoop dat je er heel erg veel plezier aan gaat hebben.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wat een ontzettend leuk en mooi pony'tje!! Ik hoop dat je er heel erg veel plezier aan gaat hebben.. Ghani schreef:maar volgens mij ' rijdt ' ze er niet op door, maar zit ze er daar alleen maar op. Ze zegt zelf dat ze het heel rustig gaat opbouwen!!!
Nelleke1 schreef:Mooie pony ik vind hem aan de jonge kant maar aan de bouw te zien kan deze het best hebben dat je erop zit
Volgens mij is hij nog hartstikke overbouwd, dus ik weet niet waar jij dan naar kijkt?
Vind je er ook nog is te zwaar uit zien voor zo'n jong beestje. Maar dat is mijn mening 
meander schreef:ik geloof dat deze discussie op de vorige pagina's al gevoerd is, kunnen we het misschien ergens anders over hebben. Punt is gemaakt de ts weet het nou wel.
Nelleke1 schreef:volgens mij is dit paardje al gespierd genoeg en kan er best iemand op ik vind hem er ook ouder dan 3 uitzien

Bij 4 jaar zijn alle groeischijven gesloten, behalve die van de wervelkolom. Imo is het dan het beste om te beginnen, aangezien wij niet tot 6 jaar willen wachten. 
kunnen ze nou echt niet lezen ze zegt dat ze het rustig gaat opbouwen en er dus niet gelijk veel op gaat rijden .
quera schreef:Sommige mensenkunnen ze nou echt niet lezen ze zegt dat ze het rustig gaat opbouwen en er dus niet gelijk veel op gaat rijden .
dus ik snap niet wat het probleem hier nou is. laat haar gewoon ze heeft het aangegeven en ze weet volgens mij heel goed waar ze mee bezig is .
Tessebes schreef:Nee had het ook niet tegen jou hoor want jij bouwd het teminste op maar andere mensen :Ja je bent gek enz enz. snap jequera schreef:Sommige mensenkunnen ze nou echt niet lezen ze zegt dat ze het rustig gaat opbouwen en er dus niet gelijk veel op gaat rijden .
dus ik snap niet wat het probleem hier nou is. laat haar gewoon ze heeft het aangegeven en ze weet volgens mij heel goed waar ze mee bezig is .
Nog heel even offtopic. Ik heb het niet tegen de TS hoor! Zij zegt zelf al het rustig aan te gaan doen. Ik heb het tegen die mensen die zeggen dat het allemaal wel kan.

die hadden wij een tijdje op stal staan, een prachtige hengst is het

SONY schreef:Wat leuk! Hij lijkt echt op Elmodie hadden wij een tijdje op stal staan, een prachtige hengst is het
![]()
En je bent echt niet te groot ervoor hoor, connemara's kunnen heel wat hebben. Veel plezier ermee!