Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eowyn3003 schreef:Ik zou mijn paard (als ik er een had) wel wegdoen voor 1 miljoen.
Maar alleen voor een goede thuis, wat wel zozal zijn, de mensen die 1 miljoen op een paard zouden bieden kunnen het zich wel veroorloven denk ik
Urielle schreef:Voor een goed bod mag de mijne gerust weg. Wat een goed bod is, is voor jullie een vraag en voor mij een weet![]()
Mijn hart is groot genoeg voor meer paarden en mijn paard kan het ergens anders vast net zo goed hebben
[***] schreef:Misschien kunnen we volgend jaar op dezelfde datum eens kijken hoeveel van de mensen in dit topic hun gouden paarden en pony's nog hebben.
sjorsie schreef:Eowyn3003 schreef:Ik zou mijn paard (als ik er een had) wel wegdoen voor 1 miljoen.
Maar alleen voor een goede thuis, wat wel zozal zijn, de mensen die 1 miljoen op een paard zouden bieden kunnen het zich wel veroorloven denk ik
een goed thuis houd meer in dan het alleen kunnen betalen.
Coentjuh schreef:Ik zou het never nooit doen.. Paarden zijn vrienden voor mij, het zijn niet zo maar 'paarden'! Je vriend of je vriendin verkoop je toch ook niet
Vriendschap kun je niet zomaar kopen, dus verkoop deze dan ook niet!
Soet schreef:Anoniem schreef:als ik een paard weg zou doen vind ik geld niet eens belangrijk! Een goed tehuis is beter! Dus voor een hoog geldbedrag en niet wetend waat ze terecht komen gaan ze niet, nog voor geen 10 miljoen!
Mijn appaloosa gaat dus GRATIS naar zijn bijrijdster maar hij blijft bij mij op stal zodat ik weet dat hij het goed heeft, dat vind ik veek belangrijker
Helemaal waar, leuk voor je bijrijdster zeg die is vast heel erg blij
Chuwazlover schreef:Mijn pony is onbetaalbaar. Hij is mijn grootste vriend en vrienden verkoop je niet.
Ineke2 schreef:... Maar meteen nee zeggen... Het leven bestaat uit heel veel moeilijke keuzes
[***] schreef:Misschien kunnen we volgend jaar op dezelfde datum eens kijken hoeveel van de mensen in dit topic hun gouden paarden en pony's nog hebben.