Al bieden ze een miljoen!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Al bieden ze een miljoen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:16

Ik heb momenteel geen paard, maar als ik er wel een had, en iemand bood een goed bedrag, dan zou ik hem zeker verkopen. Geen enkele band met een paard kan op tegen de band met mijn kinderen, en als de verkoop van het paard een goede toekomst voor mijn meiden kan garanderen, dan is de keuze héél simpel!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:17

Eowyn3003 schreef:
Ik zou mijn paard (als ik er een had) wel wegdoen voor 1 miljoen.

Maar alleen voor een goede thuis, wat wel zozal zijn, de mensen die 1 miljoen op een paard zouden bieden kunnen het zich wel veroorloven denk ik Knipoog

een goed thuis houd meer in dan het alleen kunnen betalen.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:26

Ik doe ook nooit mijn fjordje weg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:29

Misschien kunnen we volgend jaar op dezelfde datum eens kijken hoeveel van de mensen in dit topic hun gouden paarden en pony's nog hebben.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:34

Urielle schreef:
Voor een goed bod mag de mijne gerust weg. Wat een goed bod is, is voor jullie een vraag en voor mij een weet Haha!
Mijn hart is groot genoeg voor meer paarden en mijn paard kan het ergens anders vast net zo goed hebben Lachen

Helemaal eens, uithuilen en gewoon opnieuw beginnen Knipoog .

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:35

[***] schreef:
Misschien kunnen we volgend jaar op dezelfde datum eens kijken hoeveel van de mensen in dit topic hun gouden paarden en pony's nog hebben.

haha, ja inderdaad, zal mij benieuwen Clown
Hoe anders mensen er over denken: de wereld draait om geld, en in deze wereld van tegenwoordig is nu eenmaal ALLES te koop voor geld....

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:47

Als iemand één miljoen bied en ze krijgt geen goed te huis zou ik het zeker niet doen ! Dan zou ik iemand als ze (echt weg moet) zou ik de gene waar ze een goed te huis krijgt ook al bied die minder dan de gene van 1 miljoen Bied kieze.want me paard is het belangrijkste Haha! Maar 1 miljoen is nartuurlijk wel lekker Cool Vork Tong uitsteken

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:57

Voor een miljoen gaat mijn paard echt wel weg hoor Bloos Weet je hoeveel geld dat is? Mijn paard is heel belangrijk voor mij, maar voor een miljoen euro gaat hij echt wel weg hoor.
Voor minder geld zou ik hem nooit verkopen, echt alleen voor een miljoen, of meer, haha.
Ik kom alleen nooit voor deze keuze te staan, dus mijn paard blijft gelukkig zijn hele leven nog bij mij Lachen

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 21:56

sjorsie schreef:
Eowyn3003 schreef:
Ik zou mijn paard (als ik er een had) wel wegdoen voor 1 miljoen.

Maar alleen voor een goede thuis, wat wel zozal zijn, de mensen die 1 miljoen op een paard zouden bieden kunnen het zich wel veroorloven denk ik Knipoog

een goed thuis houd meer in dan het alleen kunnen betalen.

Ja, maar ik bedoel eerder iets in de zin van "ze hebben er het geld wel voor, dus het zal niks tekort komen. Qua aandacht enzo, dat valt af te wachten. Ik zou ze tuurlijk alleen aan een goede thuis verkopen, maar het lijkt mij logisch dat iemand die zoveel geld over heeft voor een paard het wel goed gaat verzorgen en vertroetelen.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:00

Jep, ik zou het wel doen Ja

Onb3k3nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:05

ik zou het ook wel doen..
ik ben echt gek op mn paardje .. wil hem echt niet kwijt maar 1 miljoen.
stel dat je zo'n bod krijgt, je doet het niet en een week later ligt ie dood in het land. Vingers aflikken

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:06

Vopr een miljoen gaat mijn paard zeker weg. 3dubbele strik erom!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:07

vorige week net verkocht dus tja Knipoog

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:10

Ik zou het never nooit doen.. Paarden zijn vrienden voor mij, het zijn niet zo maar 'paarden'! Je vriend of je vriendin verkoop je toch ook niet Lachen
Vriendschap kun je niet zomaar kopen, dus verkoop deze dan ook niet!

@ maaike; dat bedoel ik dus.. Scheve mond

Ik zou nooit spijt krijgen als ik, de dag of week voor z'n dood, 1 miljoen geweigerd had. Zou niet eens aan het geld durven denken

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:11

Het is dat ik nu een van de 2 moet verkopen, maar anders ook niet hoor!
Geld heb ik al zat, wat moet ik dan nog met een miljoen extra.Hooguit als ik weet dat mn dier die weg gaat, de shetlander, echt goed terecht komt, misschienw el voor een miljoen, dan zou ik een mooie stal laten bouwen en dan ipv waar ik nu sta een goede plek maken voor mn pony die ik hou, pepper, omdat waar ze nu staat WAARDELOOS is en ze niet aan de voerafspraken houden waardoor ik nu een spetterpoep billen kan wassen elke dag.
dussss voor mn shetlander zeg ik ja, voor mn lieve welshxarabier nee, maar ikz eg alleen ja omdat ze toevallig weg moet, NIET als ze niet weg had gehoeven. ik heb der met de fles opgevoed en is net als mn kind, allebij. en dat terwijl ik nu 7 maanden zwanger ben van mn eerste echte kindje Knipoog

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:12

Mijn paarden zijn niet te koop. Punt. Lachen

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:14

Voor een miljoen gaat er een grote strik omheen en staat hij morgen bij die ander op het erf. Zeker weten! Voor minder ook nog wel Knipoog Even vervelend misschien, maar toch...
Er zijn nog genoeg andere paarden op de wereld, die ook heel leuk zijn en je zou een dief van je eigen portemonnee zijn als je niet op zo'n aanbod ingaat.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:14

Coentjuh schreef:
Ik zou het never nooit doen.. Paarden zijn vrienden voor mij, het zijn niet zo maar 'paarden'! Je vriend of je vriendin verkoop je toch ook niet Lachen
Vriendschap kun je niet zomaar kopen, dus verkoop deze dan ook niet!

uhm tja als je een huur moet gaan betalen en de rest eromheen en je dankzij het paard dan of niet kunt eten of verplicht bij je moeder moet gaan wonen als je al 27 bent Nors opkijken ........als het beestje goed terecht komt zie ik het probleem niet...mijn paard is naar mijn verzorgster gegaan Knipoog ik had het niet beter kunnen treffen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:18

Soet schreef:
Anoniem schreef:
als ik een paard weg zou doen vind ik geld niet eens belangrijk! Een goed tehuis is beter! Dus voor een hoog geldbedrag en niet wetend waat ze terecht komen gaan ze niet, nog voor geen 10 miljoen!
Mijn appaloosa gaat dus GRATIS naar zijn bijrijdster maar hij blijft bij mij op stal zodat ik weet dat hij het goed heeft, dat vind ik veek belangrijker Knipoog

Helemaal waar, leuk voor je bijrijdster zeg die is vast heel erg blij Lachen

idd. ze is er erg blij mee en die 2 passen echt goed bij elkaar Ja

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:21

Chuwazlover schreef:
Mijn pony is onbetaalbaar. Hij is mijn grootste vriend en vrienden verkoop je niet.

En vriendinnen ook niet (ik heb een merrie) Knipoog !

Vronie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:24

Nooit!
Ze is van MIJ en blijft van MIJ! Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:27

Nu zeg ik dat mijn pony niet weggaat, maar als ik werkelijk écht een hoog bod krijg. Denk dat ik er dan toch goed over na moet denken.

Dat wil niet zeggen dat hij dan ook echt weg zou gaan overigens... Maar meteen nee zeggen... Het leven bestaat uit heel veel moeilijke keuzes Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:29

Ineke2 schreef:
... Maar meteen nee zeggen... Het leven bestaat uit heel veel moeilijke keuzes Haha!

idd Ja
veel mensen zeggen nooit en ik hoop ook voor hun dat ze hun droom waar kunnen maken
maar als je werkloos raakt en je rekeningen en je eten niet meer kunt betalen zul je toch een keuze moeten maken Knipoog
life sucks sometimes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:31

[***] schreef:

Toen hij 5 was werden er leuke bedragen op geboden
Ondertussen is hij 15 met artrose
Als ik hem volgend jaar niet meer heb, is het helaas omdat hij dood zou zijn.

crintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:31

ik vind het jammer dat de paarden/ponny's hier het duppen van worden geld maakt niet gelukkig, mijn paard heeft mij gelukkig gemaakt naar een tijd van alles donker zien. Dus zij gaat nooit van mijn leven weg ik zoek naar de oplossingen om haar te kunnen houden wat er ook gebeurt.