Sisco4life schreef:En als je een ruin koopt kun je hem ZZ hengst noemen...
Zonder Zaad

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sisco4life schreef:En als je een ruin koopt kun je hem ZZ hengst noemen...
Zonder Zaad
IndianLady schreef:wat zou je zeggen van: Zonde van het geld??
Jouw ouders gaan ermee akkoord dat je een 3 jarig paard koopt? Zelf inrijdt? En misschien zelfs het beestje verpest?
astridjhu schreef:Farouche schreef:ik heb een beetje de neiging om penny alarm te slaan...
jha he dat had ik al bij de beginpost en de topic naam
maar ik dacht astrid even aardig blijven nu![]()
tita schreef:en een paard inrijden is helemaal niet stoer......jij doet net of het een speeltje is.
Ik hoop dat je weet wat je doet want je komt niet bepaald volwassen en kundig over en doe maar eerst van Liezel1 zegt.
Citaat:kan er niks aan doen hoezo zou ze haar paardje dan verpesten ?
ze kan heus wel rijden, ik denk wel dat ze weet wat ze doet !
daanielle schreef:IndianLady schreef:wat zou je zeggen van: Zonde van het geld??
Jouw ouders gaan ermee akkoord dat je een 3 jarig paard koopt? Zelf inrijdt? En misschien zelfs het beestje verpest?
kan er niks aan doen hoezo zou ze haar paardje dan verpesten ?
ze kan heus wel rijden, ik denk wel dat ze weet wat ze doet !
Marloes3003 schreef:ik mag bijna een paard van mn ouders, dus ik ben vast aan het zoeken naar een naam..
met een Z![]()
want ik ben op zoek naar een 3 jarig paard, omdat ik het supervet te stoer vindt om het zelf in te rijden enzow![]()
![]()
wie weet er nog een mooie naam, ik kom niet verder dan Zorro
Marloes3003 schreef:inrijden gaat wel lukken hoor, ik heb al jaaaren verzorgponys die ik zelf moest beleren enzo, dat is geen probleem..je hoeft je geen zorgen te maken, ik weet waar ik het over heb, en ik krijg ook echt goeie lessen enzow
en Dacerjoey ik wil echt wat speciaals!!en als ie 3 is luisterd hij er toch nog niet aan, als ie er nog niet echt aangewend is maakt het niet zoveel uit vindt ik...
LilianR schreef:Ja blijkbaar kent ze haar, enigste wat ik nog kan zeggen is: hmmm... slim bezig? Heb nl. totaal geen zin meer discussies aan te gaan met domme kinderen die het 'stoer' vinden een paard in te rijden, daar heb ik genoeg tijd aanbesteed... PENNYALARM!
Citaat:Iemand die dezelfde mening heeft als ik, net als ieder ander met een gezond verstand...
LilianR schreef:...
maar hee, wie ben ik