ach ja het zal wel aan mij liggen , maar ik vinddit super stuk land wat ik zie !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amy_leftover schreef:Ik heb het stukje ook gezien en ook ik vond het eigenlijk nog wel meevallen
Volgensmij staat er bij mijn verzorgpaarden minder gras op de wei
Maar ze worden echt niet gelukkiger als we ze de hele dag gaan opsluiten
en hoefbevangen van water?
mieamore schreef:stamboek en chippen heeft niks met de werkelijke eigenaar te maken, werd dit maar gekoppeld dan werden er minder paarden gestolen.
en voornamelijk waar dit topic overgaat mishandeld, op deze manier is een eigenaar te herhalen en dat is nu niet het geval wat stamboek en chippen betreft.
Arabesk schreef:mieamore schreef:stamboek en chippen heeft niks met de werkelijke eigenaar te maken, werd dit maar gekoppeld dan werden er minder paarden gestolen.
en voornamelijk waar dit topic overgaat mishandeld, op deze manier is een eigenaar te herhalen en dat is nu niet het geval wat stamboek en chippen betreft.
Wat is dan in vredesnaam het nut nog van chippen, één van de argumenten vóór was destijds dat het opsporen van gestolen paarden makkelijker zou worden
Arabesk schreef:Zelfs wanneer de DB in de fout gaat en paarden doorverkoopt na inbeslagname maar dit achteraf onterecht blijkt te zijn en dit ook door de rechter als zodanig wordt uitgesproken, krijg je een belachelijk lage schadevergoeding en kan je fluiten naar je paarden.
Citaat:sorry maar ik denk zelf dat de meeste meldingen zijn van mensen die geen weet van paarden hebben...
KiWiKo schreef:zal bestmaar mijn paard met het werk wat hij moet doen, gaat niet op een landje