Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
. 

panache schreef:écht 't wordt steeds idioter![]()
maar eigenlijk kan je niet de penny's de schuld geven maar de moeder, die keurt het goed!
Sappos schreef:Mijn pony is nog geen 2 dus ik zie geen reden om hier een verzorger voor aan te schaffen.
! Het is bij ons zelfs gebeurd dat ze het hek open hadden gedaan en de paarden door de wijk liepen! Veel succes met het buiten houden van de kinderen+ouders...
je hoort met je handen van andermans spullen af te blijven - dus ook paarden en alles wat daarbij hoort. maarja, blijkbaar vind niet iedereen dat... jacimatho schreef:wat heb je netjes gereageerd!
Als ik mensen of kinders in mijn weide zie die ik niet ken komt er altijd een soort van overmacht over me.
Dan ren ik schreeuwend als ene viswijf het land door en jaag ze over het hek het liefste de sloot in en als ik ze kan krijgen gaat mijn voet zo stevig tegen hun gat dat ze er minstens een week niet op kunnen zitten.
Meestal als ze dan in de verte weg vluchten kom ik weer een beetje bij zinnen en bedenk ik me dat dat ook wel anders had gekund..maar ja...automatische reactie he...
Heb dan ook al in geen jaren geen last meer gehad van de kinders uit de buurt....