De penny's zijn weer bezig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De penny's zijn weer bezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:15

stroomdraadje boven het hek, kunnen ze er ook niet overheen, dat van dat plankje was niet serieus bedoeld, ik kan de andere kant langs vandaar

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:19

Och jeeeeetje ik zou ze ook zo het land uitschoppen hoor Tong uitsteken.
Zo zielig die ponys hebben klitjes in de manen pffffff Tong uitsteken.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:19

Stroomdraadje maken ja, hoe ziet je hek eruit?

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 21:21

Moet zeggen de pony met klitjes wordt serieus verwaarloosd maar dan is het nog niet aan hen om het land in te gaan en de pony's te vangen poetsen en te berijden

amber_steph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:16

wow.. nou ik wil niet weten als ik iemand aantref die aan mijn pony zit Boos!
ik vind het gewoon zo onbeschoft,, voor hetzelfde geld zijn ze ook op jouw shetlander geklommen.
en ja dat is leuk, als ze aan die pony's met droes hebben gezeten, en ze komen dan aan die van jou..
daar zou ik ook niet zo blij mee zijn Bloos

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:45

Ik moet er niet aandenken dat ze mijn paard gaan voeren!!! Stel dat ze 'm iets geven waar hij zwaar ziek van kan worden, wat weten zo'n stel meiden ervan??? Nee hoor, van andermans eigendommen afblijven.... is mijn motto en daar hoort mijn paard ook bij! Dus... gewoon bordje erbij en waarschuwen en ik blijf erbij politie waarschuwen!

Last_Orange

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:48

Inderdaad gewoon een stroomdraadje maken. Mensen lezen bordjes tegenwoordig niet meer.
(maar als je die toch opplakt heb je ze in ieder geval gewaarschuwd)..

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:52

écht 't wordt steeds idioter Boos!
maar eigenlijk kan je niet de penny's de schuld geven maar de moeder, die keurt het goed!

Last_Orange

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:54

panache schreef:
écht 't wordt steeds idioter Boos!
maar eigenlijk kan je niet de penny's de schuld geven maar de moeder, die keurt het goed!

klopt, het is toch gewoon uit belachelijk dat je zomaar bij een paard de wei in klimt. En moeders stond dr bij een keek dr naar....

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:59

Mijn nekharen gaan al overeind staan als ik ze aan zou treffen bij de mijne in de wei. Gelukkig ligt deze wei ook aan huis en slaan de honden gelijk aan als ze een vreemde zien lopen.

Ik vind ook dat je netjes gebleven bent, denk niet dat ik me in zou kunnen houden tegenover een volwassene Gestoord

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:01

Maar wat dacht je wat er gebeurt als jou paard/pony zo'n kind het ziekenhuis in slaat/bijt???? Dan ben jij verantwoordelijk!!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:59

wat heb je netjes gereageerd!

Als ik mensen of kinders in mijn weide zie die ik niet ken komt er altijd een soort van overmacht over me.

Dan ren ik schreeuwend als ene viswijf het land door en jaag ze over het hek het liefste de sloot in en als ik ze kan krijgen gaat mijn voet zo stevig tegen hun gat dat ze er minstens een week niet op kunnen zitten.
Meestal als ze dan in de verte weg vluchten kom ik weer een beetje bij zinnen en bedenk ik me dat dat ook wel anders had gekund..maar ja...automatische reactie he...

Heb dan ook al in geen jaren geen last meer gehad van de kinders uit de buurt.... Haha!

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 08:17

Wij hebben zelf de weide omheind met 4 stroomdraden, geen kind die daar door kan! Uiteraard kost dat aardig wat geld en tijd om aan te leggen, maar dan kunnen die kinderen er niet meer in.
Een bordje ophangen met verboden voor onbevoegden zou ik sowieso doen en als je ze in de weide constateerd zou ik me verstoppen en de politie bellen.....

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 08:25

Sappos schreef:
Mijn pony is nog geen 2 dus ik zie geen reden om hier een verzorger voor aan te schaffen.

Goh, waar haal je ze? Bij de Boerenbond á 12,50 het stuk Vork Haha!

Vond het eigelijk de enige grappige uitdrukking in het hele verhaal, het lijkt wel steeds vaker voor te komen. Hier is het ook al zo onbeschoft, kinderen die met fiets en al onze tuin in rijden. Heb ze ook maar niet al te vriendelijk verteld dat dat de bedoeling niet was en dat krijg je precies dezelfde woorden oh, sorry sorry en een volgende keer doen ze het zo weer.

Opvoeden is bij sommige mensen werkelijk waar geen geslaagde actie.

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 08:35

O ik snap je helemaal! Bij ons komen ook altijd kinderen uit de buurt, ik snel erheen om ze weg te sturen, staan ze meestal ook nog met een brutaal antwoord klaar Hamer ! Het is bij ons zelfs gebeurd dat ze het hek open hadden gedaan en de paarden door de wijk liepen! Veel succes met het buiten houden van de kinderen+ouders...

Alive

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 12:00

wooow, wat een verhaal!
zou er niet aan moeten denken dat iemand zomaar op me pony klimt!
khoop voor je dat het niet meer gebeurt

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 12:41

Het is te zot voor woorden dat dit zomaar gebeurd. Zonder toestemming nog wel!
als ik dat zou zien zou ik echt giftig worden, dan zorg ik ook dat ze nooit meer langs durven komen!

ik zal als ik jou was een bord aan het hek hangen, verboden toegang voor onbevoegden!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 12:45

ik heb hetzelfde probleem,
maar ook de ouders bvinden het bij ons niet erg.
hoe kun je dan ooit vertellen dat het niet mag?
nu hebben we een bordje met verboden toegang.
maar of het helpt?

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 12:48

Ik zou foto's van die meisjes maken en ze net als bij een winkel bij de weide hangen, dat ze er niet in mogen:P
Nee hoor, niet doen, dat is mijn gemene gedachtegang. Inderdaad stroom eromheen zou het beste zijn. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:36

Volgende keer als je ze ziet moet je de zweep meenemen en achter ze aanrennen met die zweep Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het erg raar dat mensen de laatste tijd denken dat pony's in een weiland van iedereen zijn. Over een tijdje moét je je paarden volgens mij gewoon wel binnen houden als je er niet bent, het word gewoon te gek.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:55

ja het is echt niet normaal meer!
die kinderen tegenwoordig zijn echt brutaal en meestal komt dat doordat de ouders er gewoon niks van zeggen en alles maar goedvinden, echt FOUT! Boos!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:09

Jemig, ik zou echt flink tekeer gaan tegen die moeder, zomaar vreemden in het weiland bij je pony's!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:30

Hier kan ik nou echt niet tegen. Dat die kinderen het alleen deden zou al erg genoeg geweest zijn, maar met zo'n moeder erbij?!

Toen ik nog op en top penny was ben ik ook een keer met borstels in mijn binnenzak naar een huis gegaan waars hetlanders voor het huis stonden. De pony'swaren vies en ik wilde ze poetsen. Samen met twee vrienden van me, maar ''mijn generatie'' was nog beleefd genoeg om aan te bellen bij dat huis! Het antwoord was nee en toen gingen we weer naar huis. (Hoe Penny was ik maar goed)

Maar hier kan ik echt totaal niet bij. Dat doe je toch neit?!

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:42

ongelofelijk! hier kan ik dus echt NIET tegen Boos! je hoort met je handen van andermans spullen af te blijven - dus ook paarden en alles wat daarbij hoort. maarja, blijkbaar vind niet iedereen dat...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:40

jacimatho schreef:
wat heb je netjes gereageerd!

Als ik mensen of kinders in mijn weide zie die ik niet ken komt er altijd een soort van overmacht over me.

Dan ren ik schreeuwend als ene viswijf het land door en jaag ze over het hek het liefste de sloot in en als ik ze kan krijgen gaat mijn voet zo stevig tegen hun gat dat ze er minstens een week niet op kunnen zitten.
Meestal als ze dan in de verte weg vluchten kom ik weer een beetje bij zinnen en bedenk ik me dat dat ook wel anders had gekund..maar ja...automatische reactie he...

Heb dan ook al in geen jaren geen last meer gehad van de kinders uit de buurt.... Haha!

Ik zou niet dúrven!!!!!!!
HAha ik zit toch wel graag op mijn luie gat Haha!