Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Dit tolereren????Citaat:Mickey schreef:
*Laiser is niet bomvast, integendeel zelfs
*na het rijden haal ik niet mijn tuig volledig uit elkaar te halen om helemaal schoon te maken (1 keer in de maand is genoeg)
*was niet na een dag mijn shabrak
*mest zelf niet uit, dus hoef ook geen strootjes te ordenen
Hm.. kunnen we dit wel toleren?
Als er een toelatingscommissie voor Bokt zou zijn geweest was ze noooooooit toegelaten... niet compleet, sorry!![]()
![]()
DiamondCheckers schreef:Ja, zonder cellphone kun je niet naar buiten!!!![]()
Zal wel een hele fikse boete krijgen want ik heb geen merkkledij, nooit een cellphone bij me, heb niet eens een zadel en hoofdstelletje sinds DC nog niet rijbaar is en ik rij geen hoog niveau dressuur!!![]()
Komt de paarden politie dan naar Amerika ook???
NaVy!"]
[quote="DiamondCheckers schreef:Ja, zonder cellphone kun je niet naar buiten!!!![]()
Zal wel een hele fikse boete krijgen want ik heb geen merkkledij, nooit een cellphone bij me, heb niet eens een zadel en hoofdstelletje sinds DC nog niet rijbaar is en ik rij geen hoog niveau dressuur!!![]()
Komt de paarden politie dan naar Amerika ook???
Berdientje schreef:Vergeet de borstels allemaal in een kleur niet! En het mooiste is natuurlijk als je een blauwe dag hebt, dat je dan ook met de blauwe borstels poetst... het zelfde geld voor een bordo rode dag![]()
obelix schreef:even je cap op poetsen voor je de bak binnengaat!!stel je voor dat er nou toevallig een leuke (onbezette en geen homo) jongen aan het rijden is!! ditzelfde geld voor een dikke laag make up,want ja je paard kon wel is schrikken van al die rimpeltjes die je van hem krijgt ,enne wel iedere 3 weken je paard is een wormekuur geven want ja ook daar kun je niet te op tijd mee zijn he??
obelix schreef:even je cap op poetsen voor je de bak binnengaat!!stel je voor dat er nou toevallig een leuke (onbezette en geen homo) jongen aan het rijden is!! ditzelfde geld voor een dikke laag make up,want ja je paard kon wel is schrikken van al die rimpeltjes die je van hem krijgt ,enne wel iedere 3 weken je paard is een wormekuur geven want ja ook daar kun je niet te op tijd mee zijn he??