BOKT TERREUR

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:35

Nog over de shabrakjes, bandages, kleding die allemaal in dezelfde kleur is:
Wel natuurlijk allemaal met de mode mee gaan! (en dus minstens 2 keer per jaar een heel nieuw setje aanschaffen!

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:38

*grin*
Moeten we niet even naar alle gebruikers + voortaan naar elke nieuwe gebruiker "het Wetboek der Bokkers" versturen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:43

en altijd opletten dat het klipje van het (dik onderlegde Eskadron) halster altijd naar buiten zit.
Verder uiteraard na het rijden de benen flink in de cooling gel zetten.

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:43

Nouvel schreef:
Dit tolereren????

Citaat:
Mickey schreef:
*Laiser is niet bomvast, integendeel zelfs
*na het rijden haal ik niet mijn tuig volledig uit elkaar te halen om helemaal schoon te maken (1 keer in de maand is genoeg)
*was niet na een dag mijn shabrak
*mest zelf niet uit, dus hoef ook geen strootjes te ordenen

Hm.. kunnen we dit wel toleren?

Als er een toelatingscommissie voor Bokt zou zijn geweest was ze noooooooit toegelaten... niet compleet, sorry! Haha! Haha! Haha!

Ik wijs erop dat zij een cursus gaat volgen, met de volgende onderdelen:

*Hoe leer je een shabrak wassen
*Hoe haal je het tuig uitelkaar
*Hoe mest je je paard uit, als je dat niet zelf doet ben je echt geen paardenliefhebber!
*Hoe sorteer je strootjes, met gratis ( goed merk!!) handboek er bij, over alle 1000 kleuren, die je moet sorteren, en natuurlijk hoe je met de nieuwe aparatuur omgaat om te voelen wat de tempratuur van je stro is, die apatuur, moet je zelf kopen. Er worden daarom, om dat in jou geval alles afschuwelijk word verzorgt, aanwijzing gegeven waar je het aller beste kwaliteits merk hebt, wat je natuurlijk wél moet aan schaffen!
*Hoe houd je van je paard, maar natuurlijk alleen voor je paarden met goede, mooie afstamming.
* Hoe maak je je paard bomvast. Maarja met een goede afstamming lukt dat zo Haha!

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:54

DiamondCheckers schreef:
Ja, zonder cellphone kun je niet naar buiten!!! Haha!
Zal wel een hele fikse boete krijgen want ik heb geen merkkledij, nooit een cellphone bij me, heb niet eens een zadel en hoofdstelletje sinds DC nog niet rijbaar is en ik rij geen hoog niveau dressuur!! Knipoog

Komt de paarden politie dan naar Amerika ook???

Ik kom overal, zelfs op de maan en in de VS Lachen Voor mijn part ga ik naar Japan, als deze schande dan ophoudt.. Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:57

hihi, jullie vergeten iets superbelangrijks!

- Maak elke dag de voerbak en de drinkbak van je paard (met superafstamming) grondig schoon en ontsmet deze!
- de vloer van de stal word elke dag gedesinfecteerd!
- Je paard moet na het poetsen met een witte doek gewreven worden om te kijken of er nog een stofje op zit!
-Je dient de velletjes van je ruin of hengst zijn geslachtsdeel af te pulken
- De tepels van je merrie schoon te maken, en natuurlijk haal geslachtsdeel
- de anus van je paard moet ook elke dag grondig afgesponst worden zodat er geen poepklontjes kunnen irriteren aan je paard z`n tere kontje..

sja en zo hebben we er nog meer natuurlijk Haha!

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:57

NaVy!"]
[quote="DiamondCheckers schreef:
Ja, zonder cellphone kun je niet naar buiten!!! Haha!
Zal wel een hele fikse boete krijgen want ik heb geen merkkledij, nooit een cellphone bij me, heb niet eens een zadel en hoofdstelletje sinds DC nog niet rijbaar is en ik rij geen hoog niveau dressuur!! Knipoog

Komt de paarden politie dan naar Amerika ook???

Ik kom overal, zelfs op de maan en in de VS Lachen Voor mijn part ga ik naar Japan, als deze schande dan ophoudt.. Haha!
[/quote]

Hm... dan moet ik ook bang worden Schijnheilig
Maar kan je Zupus vinden denk je?

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 20:28

Vergeet de borstels allemaal in een kleur niet! En het mooiste is natuurlijk als je een blauwe dag hebt, dat je dan ook met de blauwe borstels poetst... het zelfde geld voor een bordo rode dag

Haha! *LOL*

smout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 20:38

tinkerlover gaat ver
je paard uitmesten dan heb je het wel echt schoon natuurlijk.!!

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 20:42

Berdientje schreef:
Vergeet de borstels allemaal in een kleur niet! En het mooiste is natuurlijk als je een blauwe dag hebt, dat je dan ook met de blauwe borstels poetst... het zelfde geld voor een bordo rode dag

Haha! *LOL*

en natuurlijk moet je voor elke dag 1 setje hebben. Dat is dus, bandages, peesbeschermers, pijpkousen, hoefschoenen, strijklappen. strijk ringen, hak en knie beschermers, transport bechermers, shabrak, en tegenwoordig heb je ook gekleurde hoofdstellen, natuurlijk jou kwaliteits merk rijbroek in de toepaselijke kleur, dus ook de rest van de rijkleding ( uiteraard van topkwaliteit, en natuurlijk topmerk niet te vergeten! Knipoog ).

De leukste kleuren die nú in de mode "voor de hele week zijn" zijn:

*babyblauw
*puur goud *LOL*
*puur zilver
*pimpelpaars
*wit natuurlijk spierwit
*oranje ( ja we wonen in holland, maar sommige op de maan, daarom is kaasgeel ook toegestaan Haha! )
*rose, omdat dát natuurlijk door alle barbiepaarden word gedragen

Uiteraard word elk setje na gebruik gewassen, in een wasmachine die je kunt kopen. Natuurlijk van top kwaliteit, want je moet er niet aan dééénken dat dat mooie setje van dat natuurlijk topmerk, verkleurd daarom ook het duurste wasmiddel !!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 20:43

en al die supplementen en de wekelijkse bestelling bij de paardendrogist niet te vergeten! En de jeep + trailer met zadelkamer natuurlijk.

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 20:44

Vergeet het bijpassende petje niet (boktcap is ook toegestaan, maar alleen als het écht niet anders kan!)

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 21:45

even je cap op poetsen voor je de bak binnengaat!!stel je voor dat er nou toevallig een leuke (onbezette en geen homo) jongen aan het rijden is!! ditzelfde geld voor een dikke laag make up,want ja je paard kon wel is schrikken van al die rimpeltjes die je van hem krijgt ,enne wel iedere 3 weken je paard is een wormekuur geven want ja ook daar kun je niet te op tijd mee zijn he?? *LOL*

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 21:51

obelix schreef:
even je cap op poetsen voor je de bak binnengaat!!stel je voor dat er nou toevallig een leuke (onbezette en geen homo) jongen aan het rijden is!! ditzelfde geld voor een dikke laag make up,want ja je paard kon wel is schrikken van al die rimpeltjes die je van hem krijgt ,enne wel iedere 3 weken je paard is een wormekuur geven want ja ook daar kun je niet te op tijd mee zijn he?? *LOL*

eeh zal je je paard niet wat vaker een wormenkeur geven! Zo gaat hij dood joh Haha!
En ja, mijn paard krijgt zo'n beetje heel het arsortiment van de paardendrogist. Da's natuuk het beste van het beste, en hij blijft zo altijd gezond!!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:03

obelix schreef:

maarreh ook voor een bezette vent of een homo moet je er goed uit zien natuurlijk want die hebben ook weer contact met onbezette mannelijke persoonlijkheidjes Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:06

hahaha ja ok dat is zo.....misschien nog een parfummetje voor mijn paard dan ook maar?? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:08

Zorg ook dat je bibliotheek thuis op orde is, zodat je elke vage kreet op kunt zoeken en dus weet waar het allemaal over gaat.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:10

Geweldig topic dit! Ik rijdt deze week een pony bij ons op stal bij en zijn neusriem zat ook verkeerdom.... Had zowat de neiging hem om te gaan draaien haha.
Maarreeee.... what about de beugelzooltjes???? Ze moeten wel blinkend wit zijn hoor, anders val je buiten de groep!

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:10

Lovely schreef:
Zorg ook dat je bibliotheek thuis op orde is, zodat je elke vage kreet op kunt zoeken en dus weet waar het allemaal over gaat.

hmm volgens mij kun je beter gelijk Haha! dierenambulance Haha! en DA erbij
halen hehe Haha!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:11

ow jee....vergetuh............het spijt me vreeeeeeessseeeeeeeeeeeelijk!!!!! zal er de voplgende keer aan denken, maar ben bang dat ook ik dus op de bon ga Boos!

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:14

mijntjuh schreef:
ow jee....vergetuh............het spijt me vreeeeeeessseeeeeeeeeeeelijk!!!!! zal er de voplgende keer aan denken, maar ben bang dat ook ik dus op de bon ga Boos!

Misschien zien ze het er boven uit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:15

Hoho, vergeten we er niet op te letten dat de kleur van de trailer wel past bij de kleur van de auto (uiteraard is dit een terreinauto).
Deze kleur moet natuurlijk weer terug komen in de deken, beenbeschermers, staartbeschermer, halster en halstertouw.
En waag het niet er een niet passende kleur hooinet in te hangen want ik geef je direct aan bij de Bokt politie.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:21

De paarden dienen vanaf vandaag ook dagelijks gechipt te worden, voor het geval het chipje gaat zwerven.
Op vertoon van je reserve-paardenpaspoort controleert Navy dagelijks of alles in orde is.
Indien er gebreken geconstateerd worden, dan volgt als straf een jaar lang verplicht elk weekend wedstrijd rijden.
En je mag er niet bij lachen, en je wordt 3x per maand ondergewaardeerd.
De andere wedstrijd wordt afgelast nadat je je paard ingevlochten hebt en reeds getransporteerd hebt naar het wedstrijdterrein.

UniferB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:24

Vergeet vooral niet de "handtas" versie van Ruiters en Rechters. Die moet je minstens op tien plaasten hebben liggen. Je weet maar nooit Haha!

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:25

Vergeet dan de bekleding van je terreinwagen niet