Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vicksytje schreef:heb ik nou echt pech zeg ging vandaag foto's trekken doet mijn camera het niet nou sorry dan zal ik je (denk ik toch) niet kunnen helpen maar er zijn hier ergens mijsjes die mochten model staan voor de nieuwste hh set denk ik ik zal ze even zoeken !
Everest schreef:Allemaal heel erg bedankt!! Ik heb nu wel genoeg materiaal denk ik![]()
Morgen is de presentatie, wens me succes!!
maartje_h schreef:succes !
laat je wel weten hoe het is gegaan?
Everest schreef:Ik heb eigenlijk van zo ongeveer iedereen wel een aantal dingen gebruikt..
Alleen van de mensen die het allerlaatste de foto's stuurden kan het zijn dat ik niet meer zoveel gebruikt heb, omdat de presentatie nogal 'vol' zat![]()
Maar het resultaat mag er wezen! Als mn leraar dat vanmiddag nu ook nog maar vindt
Everest schreef:Nou de presentatie is geweest!
En het ging keigoed! De leraar had alleen compleet GEEN verstand van paarden.. dus hij moest nog ff navragen aan de rest van de klas of het werkelijk een trend was in de paardenwereld![]()
We kregen er overigens geen punt voor.. maar de leraar stond wel versteld dat ik zoveel foto's e.d. bij elkaar had gekregen!
Dus lang leve bokt! Dankjewel allemaal![]()
!