Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annechien schreef:Ik dacht ook dat honden afgemaakt moeten worden als uit niets een dier of een mens aanvallen en grijpen. Ze hebben nou bloed geproeft en de kans is zeer groot dat ze het weer doen. Wij hebben altijd gezegd dat als onze hond iemand aanvalt en bijt dat ze een spuitje krijgt hoe moeilijk dat ook is. En om eerlijk te zijn, hoop ik dat die honden ook afgemaakt moet moeten worden. En sterkte met Xander
Zulke mensen haat ik nou echt met hun Ach dat zijn honden redakties. Hopelijk moet hij heeeeeel erg veel geld betalen van die operatie enzo! Wat een banketstaaf zeg!
Ik ga maar niet verder reageren, want dan komen er geen goeie woorden meer uit me
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het met Xander afloopt! Sterke ermee! 
! Dat is tenminste al iets!! Nou maar hopen dat Xander zich netjes
blijft gedragen en alles voorspoedig herstelt!
!Gelukkig dat de operatie goed verlopen is!Ik vind eigenlijk ook dat de honden niet afgemaakt moeten worden.Het is allemaal de eigenaar zijn schuld
.Hij heeft zijn honden niet opgevoed,dus hij moet ze ook niet los laten lopen!Nou ja,heeeel veel sterkte!!IK zal duimen voor het paardje!
Desiree"]
[quote="Annechien schreef:Ik dacht ook dat honden afgemaakt moeten worden als uit niets een dier of een mens aanvallen en grijpen. Ze hebben nou bloed geproeft en de kans is zeer groot dat ze het weer doen. Wij hebben altijd gezegd dat als onze hond iemand aanvalt en bijt dat ze een spuitje krijgt hoe moeilijk dat ook is. En om eerlijk te zijn, hoop ik dat die honden ook afgemaakt moet moeten worden. En sterkte met Xander