Wanneer ga je te ver met je paardenverslaving?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 18:58

jantina"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Weet je wat erg is?

Als je aan je nicht vraagt hoe lang ze nu drachtig is...

Bloos

Ik vergis me altijd in het aantal maanden zwanger/ drachtig zijn Haha!
[/quote]

Moet opeens weer aan een biologieproefwerk denken... Lips are sealed

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 23:07

Hmm, ik heb er wel eens over gedacht in m'n paardrijbroek naar college te gaan maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd. Ben wel eens in m'n dressuurblouse geweest (had net wedstrijd gehad...en héél weinig tijd), maar dat is niet erg genoeg denk ik.

Als ik autorijles heb zeg ik ook wel eens 'ho maar, braaf' tegen de auto en ik verwar rotonde met volte. Ik zeg ook steeds 'binnenspiegel ' tegen de linkerbuitenspiegel (aan de rechterhand is toch een soort van bakrand, haha).......die instructeur leert heel wat jargon zo....

Ik ga verder rustig het dorp in met m'n rijkleding, en als het regent heb ik m'n paardenjad aan want die is behoorlijk waterdicht. (niet als ie echt vies is)

Maar met die kanarie-vrachtwagen naar je werk Lot, dat is toch wel bijzonder stijlvol!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 23:13

Ik ga iedere dag met mijn paardrijjas naar mijn werk....(soms ziet hij er niet uit, dan laat ik hem in de auto en loop de laatste meters alleen in mijn trui....)

Iedere dag ga ik in mijn paardrij jodhpurs naar mijn werk, maar dat komt omdat mijn knappe schoenen in de auto liggen, ik wissel ze om voordat ik naar binnen ga. Soms vergeet ik het.....

En een restaurant in duiken, of een supermarkt induiken in mijn paardrijkleren doe ik vaak genoeg. De dag heeft niet genoeg uren dat ik me iedere keer kan gaan omkleden. En wie er last van heeft blijft maar uit mijn buurt.....

Tot nog toe heb ik geen opmerkingen gehad.... Schijnheilig

oh, en die stunt om te vragen hoe lang je drachtig bent heb ik ook al gepresteerd.

En als iemand met me meerijdt en op de achterbank moet (waar een sortering zwepen ligt, komt er geheid een opmerking: 'Oh, ben je er zo eentje? *LOL* Lips are sealed Bloos

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 23:21

rotonde en volte hihihi!! k lig ier nóg altijd dubbel :')
goh amai...
ja k heb ook wel van die blunders gemaakt, k kan er ni drct noemen, vooral dan versprekingen (drachtig etc., en nog zoveel anderen) jaja, ze kennen je direct, wel zó leuk

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 00:25

Vandaag had ik nog zoiets: ik lag in een deuk om de geboortedatum van een personeelslid nl. 01-01-1980.
Ik legde meteen de link dat ze waarschijnlijk niet precies wist wanneer ze geboren was Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 00:31

Volgens mij had ik het hier al een keertje genoemd, maar het past ook zo mooi in dit topic:

Ik loop het liefst aan de linkerkant van iemand, al zo lang als ik me kan herinneren. Aan de rechterkant voelt niet goed, niet fijn, klopt niet. Ben er sinds kort achter waarom ik me aan de linkerkant vast prettiger voel: bij een paard loop ik ook aan de linkerkant... Haha!

marije999

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:30

kunnen jullie ook alleen maar aan de linkerkant op jullie fiets stijgen? O ja, en let er eens op hoe je voeten op de trappers staan, net zover als in je stijgbeugels toch?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:41

Toevallig stap ik ook vaak rechts op het paard op, maar net aan welke kant ik sta, maar op de fiets..............altijd links.
verder is mijn fiets niet te vergelijken met een paard, ik heb zo'n mtb-achtig fietsje, nou daar zit je toch ver voorover op...................aha, nu begrijp ik waar mijn te ver met de shcouders naar voren op het paard vandaan komt Haha!

oh ja, voor een cursus presentatietechnieken bij een it-bedrijf moest je een 5-minuten durende presentatie houden. Het onderwerp: 'het onzinnige van 5-minutenpresentaties' vond ik voor die vrouw wel erg zielig, dus ik heb het maar over rijlaarzen gedaan. Oftewel, waar moet je op letten bij aankoop. Ook erg nuttig voor mensen van in de 30 die net de eerste kinderen hebben, maar zelf nog nooit een paard gezien hebben.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:51

Karin schreef:
Volgens mij had ik het hier al een keertje genoemd, maar het past ook zo mooi in dit topic:

Ik loop het liefst aan de linkerkant van iemand, al zo lang als ik me kan herinneren. Aan de rechterkant voelt niet goed, niet fijn, klopt niet. Ben er sinds kort achter waarom ik me aan de linkerkant vast prettiger voel: bij een paard loop ik ook aan de linkerkant... Haha!

Dit komt mij erg bekend voor. Ik doe ook altijd alles links van iemand. Toen ik nog in een dwarsfluitclubje zat, moest ik ook altijd links van mijn 'partner' spelen, Zit beter, klinkt beter. Ik weet het niet.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:55

Cassidy schreef:
Iedere dag ga ik in mijn paardrij jodhpurs naar mijn werk, maar dat komt omdat mijn knappe schoenen in de auto liggen, ik wissel ze om voordat ik naar binnen ga. Soms vergeet ik het.....

Haha dat had ik ook een keer, mijn knappe schoenen lagen in de auto dus ging ik op mijn klompen of jodphurs (weet niet meer) naar de auto en reed zo naar mijn werk. Ik zou ze dan wel even wisselen als ik had geparkeerd. Nou dat vergat ik dus en ik liep op mijn paardenschoenen het kantoor in. Gelukkig kwam ik er net op tijd achter en ging ik snel terug naar de auto! Bloos

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:55

Piaffe"]
[quote="Karin schreef:

Dit komt mij erg bekend voor. Ik doe ook altijd alles links van iemand. Toen ik nog in een dwarsfluitclubje zat, moest ik ook altijd links van mijn 'partner' spelen, Zit beter, klinkt beter. Ik weet het niet.
[/quote]

Ja inderdaad nu je het zegt!! *LOL*

marije999

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 10:52

Citaat:

Met dwarsfluiten wil ik ook altijd links zitten, maar volgens mij heeft dat er meer mee te maken dat je dan het valse gefluit van je buren niet zo goed hoort! Haha!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 11:04

marije999 schreef:
Citaat:

Met dwarsfluiten wil ik ook altijd links zitten, maar volgens mij heeft dat er meer mee te maken dat je dan het valse gefluit van je buren niet zo goed hoort! Haha!

Jam aar, links loopt lekkerder, fiets fijner...... ik weet niet