jantina"]
[quote="Sjuimpje schreef:Weet je wat erg is?
Als je aan je nicht vraagt hoe lang ze nu drachtig is...
Ik vergis me altijd in het aantal maanden zwanger/ drachtig zijn

[/quote]
Moet opeens weer aan een biologieproefwerk denken...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin schreef:Volgens mij had ik het hier al een keertje genoemd, maar het past ook zo mooi in dit topic:
Ik loop het liefst aan de linkerkant van iemand, al zo lang als ik me kan herinneren. Aan de rechterkant voelt niet goed, niet fijn, klopt niet. Ben er sinds kort achter waarom ik me aan de linkerkant vast prettiger voel: bij een paard loop ik ook aan de linkerkant...
Cassidy schreef:Iedere dag ga ik in mijn paardrij jodhpurs naar mijn werk, maar dat komt omdat mijn knappe schoenen in de auto liggen, ik wissel ze om voordat ik naar binnen ga. Soms vergeet ik het.....
Piaffe"]
[quote="Karin schreef:Volgens mij had ik het hier al een keertje genoemd, maar het past ook zo mooi in dit topic:
Ik loop het liefst aan de linkerkant van iemand, al zo lang als ik me kan herinneren. Aan de rechterkant voelt niet goed, niet fijn, klopt niet. Ben er sinds kort achter waarom ik me aan de linkerkant vast prettiger voel: bij een paard loop ik ook aan de linkerkant...
Citaat:Dit komt mij erg bekend voor. Ik doe ook altijd alles links van iemand. Toen ik nog in een dwarsfluitclubje zat, moest ik ook altijd links van mijn 'partner' spelen, Zit beter, klinkt beter. Ik weet het niet.
marije999 schreef:Citaat:Dit komt mij erg bekend voor. Ik doe ook altijd alles links van iemand. Toen ik nog in een dwarsfluitclubje zat, moest ik ook altijd links van mijn 'partner' spelen, Zit beter, klinkt beter. Ik weet het niet.
Met dwarsfluiten wil ik ook altijd links zitten, maar volgens mij heeft dat er meer mee te maken dat je dan het valse gefluit van je buren niet zo goed hoort!