Of zouden ze die link niet leggen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Love_Horsie schreef:http://img132.imageshack.us/my.php?imag ... 016oq0.jpg
hier ben ik met me paardje ik zou het leuk vinden als jullie ook een leuke foto neer zetten..!
BEDANKT Botervlieg (L) ik ben er klaar voor:D en ben heel gezellig ik ga zo even eten met me moeder samen en dan kom ik weer en kijk of er al leuke foto's bij staan..

Love_Horsie schreef:Nee ik doe niets stiekem,
Love_Horsie schreef:ik doe hier een slotje op omdat het niet leuk is voor iedereen we krijgen steeds een beetje comentaar en ruzie erbij.
SLOTJE ER OP..
Love_Horsie schreef:jij moet eerst even alle topics denk ik even lezen wat je praat nu wel leuk mee maar als je het nu allemaal gelezen had praten je niet een smeer over de fjord en je weet niet eens hoe ik rij en ik ben echt GEEN verwend mormel hoor laat ik dat even duidelijk stellen dat vind ik een beetje een banketstaaf opmerking
Love_Horsie schreef:En sorrie als ik zo aangevallen doe doe ik nooit maar er is gister een super leuk paardje overleden
en dat was me lievelings paardje
maar ik wil wel me ruiterbewijs halen maar je snapte me niet ik snap dat je dat op een manege moet doen maar ik ga geen gedag zeggen daar bij die friezen fokkerij omdat ik niet mag lessen sorrie dat ik het zeg maar dat vond ik een beetje een rare opmerking!!
Nog een happy new jear iedereen (K)

Love_Horsie schreef:ik doe hier een slotje op omdat het niet leuk is voor iedereen we krijgen steeds een beetje comentaar en ruzie erbij.
SLOTJE ER OP..
terorita schreef:Love_Horsie schreef:ik doe hier een slotje op omdat het niet leuk is voor iedereen we krijgen steeds een beetje comentaar en ruzie erbij.
SLOTJE ER OP..
we???
vind het nog wel grappig ook,
(verzorgt ook een fries)Love_Horsie schreef:nee hoor weifie ik heb me antwoord gekregen in mail
), maar ik krijg door een redelijk volwassen instelling (denk ik zelf toch), veel verantwoordelijkheid over de paarden die ik verzorg en rijd.