Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrtje_ schreef:Ik vond het eigenlijk wel grappig. Sommige kinderen keken je dan echt met grote ogen aan, dus ik van: 'Wat is er?'
Meisje: 'Niks hoor' *kijkt gauw de andere kant op'
Manegelessen waren wel weer leuk, kreeg altijd de volle aandacht
lindsey schreef:Oeps schiet me net wat te binnen.
![]()
Volgens mij zijn er veel moslimmeisjes met hoofddoekjes die niet sporten omdat ze niet samen met mannen willen sporten.
Paardrijden is dan echt de ideale sport.
Haar kan onder de cap die minstens even onflateus is als het gemiddelde hoofddoekje. Manege is zo wie zo een vrouwenbolwerk. Die enkele jongen/man in de les verhuist dan maar naar een ander uur.
Sorry ik weet het heel fout maar kwam zo maar bij mij op.
Banjer schreef:ik ken ook verschillende donkere mensen in de paarden hoor...
daantjuhhh schreef:Banjer schreef:ik ken ook verschillende donkere mensen in de paarden hoor...
Ja hoor, hier ook verschillende donkere mensen te paard!
horsieslover schreef:lindsey schreef:Oeps schiet me net wat te binnen.
![]()
Volgens mij zijn er veel moslimmeisjes met hoofddoekjes die niet sporten omdat ze niet samen met mannen willen sporten.
Paardrijden is dan echt de ideale sport.
Haar kan onder de cap die minstens even onflateus is als het gemiddelde hoofddoekje. Manege is zo wie zo een vrouwenbolwerk. Die enkele jongen/man in de les verhuist dan maar naar een ander uur.
Sorry ik weet het heel fout maar kwam zo maar bij mij op.
Oké,kijk wij hebben op de manege 3 halfuurslessen als je nog niet kunt rijden dus om het echt te leren.Dus als er een jongen rijdt in de halfuurs en al ser dan 3 moslimmeisjes komen en die komen in precies 3 verschillende halfuurtjes,komt het er dus op neer dat de jongen vanm paardrijden af moet?
lindsey schreef:Ben ook nog nooit een zwart iemand op een paard tegengekomen. Ook geen licht getinte mensen behalve 1x en dat meisje was geadopteerd.
Nu ga ik dus even een hele foute opmerking maken![]()
In de bus zie ik vaak een aantal donkere mensen en die hebben in verhouding een veel dikkere kont dan de nederlandse mensen.
Dus bepaalde types donkere mensen passen volgens mij ook niet echt gemakkelijk in het zadel.
En nu een opmerking die veel bokkers misschien nog veel ongepaster vinden.De buitenlandse types waar ik mee te maken heb gehad aan de telefoon zijn vaak nogal aangebrande types met weinig geduld, te weinig geduld om goed met een paard te kunnen omgaan.
Naattjj schreef:@mynique.. sta jij daar ook dan ofzo?