les van een bekende ruiter?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elixir

Berichten: 1749
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: België

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:25

Een vriendin van mij rijdt hier ergens in de buurt bij mensen thuis waar ze allemaal paarden hebben die internationaal bereden worden, en die stallen thuis zijn allemaal met automatische poorten, en ze hebben zwembaden voor hun paarden en alles wat je maar denken kan, echt luxeuze stallen, is echt extreem... En zij komt dus ook soms in contact met bekende ruiters, en paarden van bekende ruiters.

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:30

ik krijg 1x per 2 weken dressuurles van Roeli Bril, daarvoor Marcelle Hesselink en daarvoor Linda verwaal Haha!

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:50

seth boschman... Clown daar heb ik jaaaren geleden een paar keer les van gehad... hoop dat zijn manier van lesgeven en comminuceren inmiddels is verbetert, want toen keek die eerst een tijdje naar je en dan ging die je tips geven Ach gut alsof ik nog wist wat mijn pony nou verkeerd deed in dat stukje draf ergens tussen a en c Tong uitsteken
prijzen heb ik geen idee meer van Bloos

Petrichor

Berichten: 10582
Geregistreerd: 14-04-06

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:03

Nimmedor schreef:
ik krijg 1x per 2 weken dressuurles van Roeli Bril, daarvoor Marcelle Hesselink en daarvoor Linda verwaal Haha!

Marcelle hesselink is mijn nicht ja Haha!

Casca
Berichten: 4069
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 22:13

@kir_igor: :p dan krijg ik les van jouw nicht Tong uitsteken Haha!

ladylay

Berichten: 3984
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Santa Barbara, California USA

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:17

ik kgrijg straks les van herman wientjes Lachen

Juweel
Berichten: 204
Geregistreerd: 07-04-05

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:12

ladylay schreef:
ik kgrijg straks les van herman wientjes Lachen


Veel plezier en geniet ervan!

Ik zou zeggen doe hem de groeten, maar het is een beetje lastig uitleggen wie ik precies ben Clown

Petrichor

Berichten: 10582
Geregistreerd: 14-04-06

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 19:42

Casca schreef:
@kir_igor: :p dan krijg ik les van jouw nicht Tong uitsteken Haha!

Oehh leuk Lachen bevalt het allemaal goed Lachen ?

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 19:43

Nee heb geen les van een bekende ruiter gehad..
Heb ook geen eigen paard..

Casca
Berichten: 4069
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:44

kir_igor schreef:
Oehh leuk Lachen bevalt het allemaal goed Lachen ?


ja prima! Haha! ze weet precies hoe ze mn ondeugende draakje aan moet pakken Tong uitsteken

07_Calimero
Berichten: 296
Geregistreerd: 09-11-06

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 14:25

Ik les altijd bij Moniek van Dijk en sinds kort ook bij Peggy Vermaat. Ben erg tevreden.

Rocco1

Berichten: 1462
Geregistreerd: 23-10-04

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 16:43

ik heb een keer gelest bij bart bax. ben in comtact gekomen via een colega van mijn zus. die colega is zijn nichtje. handig dus Lachen
was 50,- per uur en heb er erg veel van op gestoken

StephanieDK
Berichten: 1413
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 13:44

Ik heb ook les gehad van Bart Bax, 2 jaar via het rabobank talentenplan. Ik vind hem echt onwijs fijn,heel rustig en ontspannen!!

chantaln
Berichten: 1
Geregistreerd: 21-02-07
Woonplaats: Riderkerk

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:12

[quote=
Citaat:

"denice"]wie heef er weleens les gehad van een bekende ruiter? ik ben zeer benieuwd naar wat jullie ervaringen zijn, wat jullie kwijtwaren en verdere ervaringen.

vinden jullie dat als je eenmalig les neemt van zo iemand het weinig zin heeft, of dat een keer je ook verder kan helpen?

hoe zijn jullie in contact gekomen met deze ruiters, en waarom?

groetjes![/quote]
Citaat:

Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb gelezen dat jullie weleens les of een clinic hebben gevolgdvan frits nijskens. Ik zou graag les van hem willen maar kan niet achter een adres of telefoonnummer komen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

met vriendelijke groet chantaln

Armani88

Berichten: 3701
Geregistreerd: 16-07-06
Woonplaats: Lonneker

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:17

Gert jan braamse heb ik les van gehad,
koste 25 euro in het uur..
Maar ik wil graag les van steven veldhuis als die van mij zadelmak is

areke

Berichten: 4406
Geregistreerd: 30-03-06
Woonplaats: asperen

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:18

CoriienRN schreef:
eehm.. dennis miras.. niet zo heel erg bekent.. nu bij nico duindam ook niet bekent, wel allebij hoog in dresuur gereden en rijden
en ga vaak mee met meiden van me stal lessen bij patrick van de meer en gerard hogervorst Haha! kan je zeker van leren.. ik ga mis ook bij 1 van hun een x lessen Knipoog


gerard ken ik ook.
ik mocht een jaar of 10 geleden hun paarden nogal eens uitstappen.
dat vond ik toen helemaal geweldig Tong uitsteken

solina

Berichten: 1067
Geregistreerd: 22-09-05

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:20

heb springles gehad van grand wilson die hartbreaker heeft gereden.ong vier jaar

jolanda10
Berichten: 920
Geregistreerd: 08-01-06
Woonplaats: Asperen (bij Leerdam)

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:28

Onze dochter in december van Edward Gal. Voor haar verjaardag. Edward heeft dit door bemiddeling van een bevriende relatie ook nog helemaal voor niets gedaan. We zijn er bijna de hele middag geweest en aller hartelijkst ontvangen en rond geleid door Nicole en Edwards groom. (sorry naam vergeten)

Ze heeft ca. 1 uur gereden en de pony heeft ze pas 4 maanden. Edward had heel snel door dat de pony veel verder was dan zij en in een half uur reden ze een perfecte contra galop, werd er keuring gewijkd en heeft hij dit allemaal precies uitgelegd. De basis was het eerste half uur en de pony liep toen echt helemaal perfect. Ze vond het uiteraard super spannend, maar heeft er ook veel aan gehad.
Afbeelding

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:47

Zo hey en weet je volgend jaar weer een nét zo origineel en gaaf cadeau te geven? Haha! Gaaf hoor!

Hmmm ik heb springles gehad (toen ik nog een heeeeeel klein en jong ukkepukkie was) van Rob Ehrens.
Verder nog 1 of 2 lessen van Paul Schockemohle, ook jaaaaaaaren geleden.
Van de persoon die jaren met Rob en Paul heeft meegelopen heb ik leren zítten en daar pluk ik nu nóg de vruchten van Bloos

Hier en daar een clinic of enkele lessen meegepikt van o.a. Tyrza, Johan Hamminga en Tineke Bartels.

Verder nog van een aantal wat minder 'bekenden' maar met zéker nét zo goede tips en adviezen.

Is voor mij wat lastig aangezien je altijd met vervoer zit en hier in Noord-Holland ook het aanbod niet zo hoog is van de wat meer bekende ruiters die ook lesgeven.

Ik heb al jaren les van Els Schotman en bevalt me prima!

Leerzaam is het alle keren wel geweest...

nikita_love

Berichten: 1339
Geregistreerd: 16-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:51

muah echt bekend niet..ja hier in de regio wel trouwens Tong uitsteken
Gook Crébas, ze rijd prix.st.george...ik rij ook paarden van hun en heb dus ook voor een vriendenprijsje les Knipoog zij rijd bij van baalen op stal Knipoog

jolanda10
Berichten: 920
Geregistreerd: 08-01-06
Woonplaats: Asperen (bij Leerdam)

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:57

Randy01 schreef:
Zo hey en weet je volgend jaar weer een nét zo origineel en gaaf cadeau te geven? Haha! Gaaf hoor!

Hmmm ik heb springles gehad (toen ik nog een heeeeeel klein en jong ukkepukkie was) van Rob Ehrens.
Verder nog 1 of 2 lessen van Paul Schockemohle, ook jaaaaaaaren geleden.
Van de persoon die jaren met Rob en Paul heeft meegelopen heb ik leren zítten en daar pluk ik nu nóg de vruchten van Bloos


Wat leuk!!!! Wij zijn vorig weekend nog bij hem op de stal geweest. Dat was smullen!!!! Helaas wel erg vroeg (zondagochtend om 9.00 uur Slapen ) maar het was prachtig. Hengsten als Sandro Hit, Sir Donnerhal, Sunny Boy, Sandro Boy etc. allemaal geaaid en in levende lijve gezien Pling Daarna nog even bij de 'buurman' Alwin en daar de langste OVERDEKTE!!!! renbaan ter wereld mogen aanschouwen.
Ik ben geen springruiter maar bij het zien van deze stal met alle mogelijke oefenruimte (o.a. een binnenbak van 150 mtr lang!!! om een 'lijntje' te kunnen springen.... kreeg ik toch wel de kriebels om dat eens uit te proberen.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 23:06

Ohhhh geweldig is dat hè om te zien dan?!
Zo ben ik vroeger bij de fokker van mijn toenmalige paard op visite geweest met mijn ouders. We kregen meteen dé uitgebreide rondleiding door De Radstake...compleet voorzien van een Amor van 28 (geloof ik) met ietwat doorgezakte rug en nog vele andere hengsten...heeft een enorme indruk op mij gemaakt toen!

Ben inmiddels helemaal omgeslagen van springruiter naar dressuurruiter, maar zou zó weer een parcours rondspringen, alleen al door die basis die er van jongs af aan ingestampt is.

bounty

Berichten: 157
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 23:27

Ik les bij Moniek van Dijk, bevalt heel goed!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 03:02

Ik heb vorige week een clinic gedaan met een (hier) bekende ruiter uit Canada. Kostte maar $50, omdat ik het samen met een van de instructices deed. Het was echt geweldig! Heel veel lol gehad en vooral heel veel geleerd.

Tinkebel

Berichten: 3992
Geregistreerd: 09-11-04

Re: les van een bekende ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 08:46

Ik heb een paar x les gehad van Lorainne v/d Brink Lachen