Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Maar goed voor iedereen die stichting HCG de mindere van Brooke vindt of gewoon slecht. Prima maar reageer dan niet hier over hoe slecht de stichting is, maar doe zelf wat voor die paarden die jij wilt steunen. Ik heb het niet zo op die eeuwige zwartpraters
Joki schreef:Wat is belangrijker voor jullie: publiciteit of kwaliteit in het uitvoeren van ons doel.
Wij hebben onze keuze gemaakt.
Citaat:Dat de stichting niet in alle kranten heeft gestaan heeft een zeer logische reden; de mishandelde en misbruikte kinderen mogen om veiligheidsredenen nooit gefotografeerd.
Joki schreef:Ik heb er ook van geleerd, wees niet bang. Bokt zal atijd bokt blijven en ik houd me liever op het beperkte gezellige stuk en af en toe een juridisch vraagstuk en zal me verder heel ver van PR houden
Joki schreef:De stichting heeft een geheel ander doel dan bijvoorbeeld Brooke en daarom wil ik je ook aanraden de stichtingen niet te vergelijken, aangezien dat niet werkt.
Maar goed voor iedereen die stichting HCG de mindere van Brooke vindt of gewoon slecht. Prima maar reageer dan niet hier over hoe slecht de stichting is, maar doe zelf wat voor die paarden die jij wilt steunen. Ik heb het niet zo op die eeuwige zwartpraters
Joki schreef:Dan zal ik zeggen waarom die persoon niks meer mag zeggen; ze zijn door de rechter veroordeeld wegens smaad en laster. De rechter heeft hun vordering wegens mishandeling van paarden geheel ongegrond verklaard. Deze rechtzaak is al afgedaan en door stal Duin en Daal gewonnen.
Als je iets uitzoekt, zoek het dan ook goed uit en niet tot het punt waarop de sensatie begint.
Joki schreef:En verder doe ik niet geheimzinnig; de zaken die de mensen van die site hebben aangespannen zijn afgedaan door de advocaat van stichting. Ik geef advies, ik pleit niet