Krijg altijd maar weer hetzelfde te horen hoor :@

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kahawa

Re: Krijg altijd maar weer hetzelfde te horen hoor :@

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 16:30

Ik heb erg nergens last van. Mijn ouder verwachten zelfs dat ik voor altijd blijf paardrijden. Mijn beste vriendin heeft een eigen paardje dat bij mij thuis staat.Ideaal dus Haha!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 18:16

Gelukkig krijg ik dat niet te horen. Mijn ouders denken zelfs dat ik er nog een heel tijdje op zal blijven zitten.. Haha!
Ik ben nu al 15 jaar en heb niet echt de behoefde in uitgaan, dus heb tijd genoeg.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:09

Komt me bekent voor...Boos!
Ik word er gek van...
Ik zeur altijd om een paard zeggen ze eerst maar een kijken of als je 16 bent je der nog op zit...wedden dat als ik 16 ben ze zegge dat ze eerst moete kijken of ik der op men 18e nog op zit.. zow vervelend..

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:13

Toen ik alleen nog maar reed en een paard wilde zeiden me ouders ook doe maar niet over een paar jaar denk je nooit meer aan paarden. toch heb ik er nu 2 soms denk ik zal ik stoppen met paardrijden maar waarom zou ik stoppen als ik het nog leuk vind. Ze kunnen zeggen wat ze willen ik vind het leuk ik ga er dus mee door.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:15

Jaa, mijn ouders beginnen daar ook wel eens over. Dan denk ik van.. Wacht jij maar eens af!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:17

Oh daar heb ik juist geen last van. Mijn vriendinnen houden niet van paarden en bemoeien zich er niet mee of vinden het allemaal hardstikke leuk. En mijn ouders vinden paardne ook hardstikke leuk

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:23

dit herken ik. toen ik mij verzorgpony's kreeg zijden ze ook is maar een bevlieging. nu zijn we inmiddels 14 jaar verder heb 2 eigen paard. hun allemaal zeggen als je straks een vriend hebt gaat het over heb al 1.5 jaar een vriend en mn vried had totaal niks met paarden maar vind ze nu ook wel leuk maar stoppen jha als ik tussen 4 plankjes lig

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 15:49

ik kreeg dit vroeger ook vaak te horen ja.. maar was vroeger dan ook alleen maar met paarden bezig, de hele dag van sochtends tot savonds laat en kon nergens anders over praten.. mensen om me heen werden echt gek van mij..

nu ben ik 18 en heb ik mijn eigen paardje, de meeste vriendinnen van mij hebben ook eigen of verzorg paardje en staan ook bij mij op stal. super gezellig...! en in het weekend gaan we ook altijd met zijn alle uit..

en qua vriendjes, ja ik heb wel is vriendjes gehad die het allemaal niet zo leuk vonden en vonden dat ik er maar minder tijd in moest stoppen. maar ik heb ook vriendjes gehad die het super leuk vinden en zelfs teleurgesteld waren als ze s'middags bij me kwamen en het bleek dat ik al naar me paard was geweest..

maar hoe lief of leuk mijn vriendje ook is, mijn paard gaat altijd voor en dit weten ze ook.

de meeste jongens zijn gek op voetbal en daar hoor je mij ook niet over klagen...

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:40

Nee, ik heb nooit zo'n discussie gehad.
Waarom zeg je niet tegen je vriendinnen dat je er niet tegen kunt dat ze het er
over hebben. Begin jij er iedere keer zelf over ?

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:52

Urana schreef:
En als je een vriendje heb zal het wel helemaal over gaan die paardengekte.

Dats bij mij zeker niet t probleem! Mijn vriend rijd zelf ook al zo'n 6 jaar paard Haha!

(sorry Offtopic)

Maar ff ontopic, heb zelf niet echt zo'n discussie gehad. Ben laatst 3 maanden gestopt met rijden op de manege, maar toch maar weer begonnen Clown Verslaaaafd

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:30

Ik krijg het gelukkig nooit te horen, lijkt me wel behoorlijk irritant!

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:33

Heb het vroeger ook zovaak te horen gekregen... mijn antwoord was altijd: dan ken je me niet goed genoeg, want ik stop nooit met paardrijden als het niet persee moet, voor niemand. Heb ook mijn eigen paarden en mijn moeder en zusje rijden ook dus voor de rest heb ik er thuis geen last van.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:41

Ah, als je inmaal 'in de paarden' terecht bent gekomen blijft dat voor altijd.
Misschien wel minder fanatiek als 'vroeger'..

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:46

Nee, heb ik nooit gehoord. Mijn paps is er ook helemaal gek van, dus dat scheelt wel. En mijn beste vriendin heeft er ook eentje Lachen. Lijkt me zo dat je jezelf dan ook niet kunt verdedigen. Je gelijk blijkt pas als je leven voorbij is toch? Als je een jaar of negentig bent Pling

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 17:45

ja klopt dan kan er pas bewezen worden dat ik me hele leven heb paardgereden en dat ik toch gelijk had Tong uitsteken

maarja die discussie blijft gewoon af en toe komen. Maar ik blijf paardrijden dus tjaa Tong uitsteken ik ga het tegedeel bewijzen Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:55

had ik ook hoor. 'ja op 15-16 stoppen ze vaak voro naar fuiven te gaan blablabla'

Met gevolg dat, toen ik voor het eerst vroeg of ik naar een fuif mocht 'ja ga je je paarden weg doen' hele preek.
Dat ik zei van; hej! Ik ben een ruiter maar ook een tiener en ik wil nog wel wat anders in mijn leven dan paarden. Dat betekent niet dat ik stop met rijden, alleen dat ik af en toe ook 'savonds eens weg wil!'

En toen was het goed Lachen Ik rijd nog steeds met veel plezier, en de dag voor de wedstrijd gak alleen naar een fuif als ik bvb pas om 5 uur moet rijden 's avonds. Ik drink toch niet dus voor een kater hoef ik niet bang te zijn Lachen

Ik vraag me altijd afwaarom mensen paardrijden altijd zo anders bekijken als fanatiek voetballen of tenissen..(dan bedoel ik als sport in het algemeen kwa tijd die erin kruipt enz Knipoog )

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:16

Het wordt inderdaad vaak gezegd, vaak ook omdat er een kern van waarheid in zit, je krijgt tijdens het volwassen worden een heel ander leven, omdat je zelf ook veranderd en anders over dingen gaat denken.
Maar natuurlijk als je echt gek bent op de paardensport, vind je echt wel een weg om het te combineren met je priveleven.

Favory_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:52

Vanaf mijn 2e werd ik door mijn vader meegenomen naar paarden en maneges.
Toen ik 6 was,overleed mijn vader en kreeg ik TOEN al van ie poedersuiker;Nou vind ze paarden vast ook niet leuk meer!
Ik rij nu meer dan 15 jaar,heb een eigen paard,rij/train verschillende (probleem)paarden en wil over een paar jaar een eigen stal opzetten.
IEDEREEN zei altijd dat ik wel zou stoppen en anders kwam het wel als ik ging puberen want dan werden de jongens belangrijker!De meeste mensen vinden me maar saai dat ik paarden voor het uitgaan etc verkies.
Mijn vriend heeft zelf ook een paard en snapt dus dat mijn paard echt voor hem gaat (al is hij ook belangrijk hoor;))
Gewoon lekker laten banketstaaf al die mensen,hebben gewoon geen leven-_-

9moonlight9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 19:18

Oww ik krijg dat ook steeds te horen maaar met mijn 17 jaar hou ik het nog steeds goed vol Clown Haha!

(ik ben hier net nieuw trouwens Lachen )