"Hier is ECHT helemaal niks mis mee

"Kijk je uit voor mn tenen, Pepeijn" (Als Pepeijn pissig is en het op mijn instructrice heeft gemund)
"Ja kom maar, ja kom maar, ja kom maar..." (uitgestrekte draf en NIET iets anders, gniffel)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
abby schreef:Viel mij ook al op dat er toch wel erg veel negatieve gezegdes (dus wat er niet goed gaat) werden gegeven met ook een negatieve klank erin. Zouden de instructeurs dan toch alleen maar hameren op wat fout gaat en daar iets van zeggen of heeft het te maken met de tamelijk natuurlijke reactie dat wij alleen maar onthouden wat secht gaat in plaats van ons te richten op het goede???
Zep schreef:O heerlijk... ik rijd bij iemand die zelfs nooit zijn stem verheft. Ik kan me niet eens voorstellen dat hij zou gaan schelden oid. Enorm motiverend, ik ben al fanatiek genoeg van mezelf.
Ik stond eens te kijken bij de les van iemand die ik ken, en haar instructrice gilt echt op zo'n verwijtend toontje, in de trant van "neeheee, ik zei toch, je búitenteugel..." Daar zou ik dus helemaal gek van worden! (Maar het bevalt haar weer prima, dus...)