Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

callippo

Re: Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 23:59

Als je dan toch een slecht, niet vooraf gepast zadel wil kopen, ga dan naar zadelmarkt, daar zijn ze tenminste nog goedkoop Tong uitsteken
Vind het ook ronduit belachelijk dat een drogisterij dergelijke artikelen verkoopt. Goedkoop gereedschap of een duikuitrusting is tot daaraan toe, daar heb je alleen jezelf mee. Maar met een zadel, waar je geen enkel advies bij krijgt (zelfs bij zadelmarkt krijg je nog enig advies of garantie om te ruilen) kun je je paard ernstige problemen bezorgen.

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 23:59

jeetje! maar dat zal wel ook van trekpleister zijn dan want ook de dekens staan erop!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:00

OMG. Ik vind dit dus echt niet kunnen, ik heb ze een mail gestuurd. Ik vind dit echt van de gekke, zijn ze helemaal van de beren ben*ukt. Ik weet zeker dat ze nits terug sturen, lekker laf, ze weten natuurlijk niet wat ze met al die mailtjes moeten, tja als mensen met wel verstand van paarden, mailtjes sturen met daarin klachten over artikelen die hun verkopen weten ze natuurlijk niet meer hoe ze nou moeten reageren. Stakkers!! Ik vind dit ronduit belachelijk. Boos!

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:01

iedereen roept vooraf dat ze toch niet reageren. mischien eerst even afwachten? nee ze zitten niet midden in de nacht te wachten of ze mailtjes binnekrijgen...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:01

Ik denk dat het heel goed kan werken Ja

Het gaat ze in de eerste instantie echt niet om het geld wat ze met de verkoop van een paar zadels verdienen.

Verkoop van paardesport-artikelen is voor hun domweg doelgroepmarketing. De primaire doelgroep die ze willen bereiken zijn meisjes en vrouwen in de leeftijd van pak hem beet 15 tot 30. Laat paardesport nou de 3e sport in Nederland zijn, en voornamelijk beoefend worden door vrouwen in die leeftijdscategorie.

Hun doel is gewoon dat ze een groep vrouwen bereiken die hopelijk een keer bij hun komen winkelen en een goed gevoel bij de trekpleister hebben. Als zadels dat gevoel verstoren gooien ze die er liever uit.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:03

tja wat moet ik hiervan zeggen.
Het is misschien slecht voor het paard als iemand het zou kopen. Maar de verantwoording ligt toch echt bij de koper van het zadel. Het zal heus wel op een aantal paarden passen dit zadel en degene die het koopt zal dan ook wel geluk hebben.
Maar goed je houdt het heus niet tegen. Bij kruidvat verkochten ze ook cappen. Met de tekst erbij dat het goedgekeurde cappen zijn. Maar jammer genoeg mogen deze cappen nergens meer gebruikt worden. Waarom verkoop je ze dan of beter gezegd waarom koopt iemand ze dan.
Als niemand een zadel bestelt bij trekpleister zullen ze het snel genoeg van hun site afhalen, omdat ze er dan geen omzet mee draaien

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:07

trekpleister is maar een onderdeel van een heeele grote organisatie (ohja? ja..) en die organisatie gaat never nooit iets uit de handel halen omdat er mensen een emailtje sturen, maar goed..jullie hebben je best gedaan en kunnen nu beter slapen? Schijnheilig
ik zou echt graag de reactie van trekpleister terug lezen hier op bokt!
Ik meld me hierbij aan om te collecteren hoor Neon Haha!

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:11

Anthea schreef:
'Gut,ik moet nog even naar de drogist,een zadel kopen.' Rolleyes

hahahah hier moet ik echt om laggen
vriendje lief vraagt thuis of je nog ff snel wat wil halen bij de drogist en waar kom je mee thuis een zadel hahahaha Koe

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:15

Ik ga van de week ff bij trekpleister langs met me paard of ik ff een zadel mag passen Tong uitsteken

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:18

hahahah
dit is echt rontuit belachelijk
ik ga ook met de mensen van mijn stal met zn alle voor de deur daar staan hahahah

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:20

even een stipje Haha! ben benieuwd hoe dit 'afloopt' Knipoog

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:21

bij de trekpleister winkels ja..en als je geluk hebt weten ze ook ergens van..maar laat ik gokken dat ook dat niet t geval is..
erg grappig om te lezen hoe jullie actie gaan voeren (al is dat laatste als grap bedoelt neem ik aan?) tegen dit teken van dierenmishandeling was t toch he?

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:24

ik ben net zo triest aangezien ik hier maar op blijf reageren (jaja ik geef t zelf al toe), maar nu vroeg ik me toch af; TS was je op zoek naar een zadel? en hoe kom je dan op de site van trekpleister..of surf je gewoon alle sites af van koopjeswinkels/drogisterijen en noem maar op..??
Gewoon benieuwd naar hoor Bloos

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:27

OOOO jippie we gaan actievoeren bij de kruidvat oe nee trekpleister... (dat andere onderdeel van die keten haha) zullen de 16 jarige kassa meisjes enig vinden die daar uit hun neus zitten te vreten en kauwgom bellen zitten te blazen... Kortom... they don't give a f*ck...
Als je actie gaat voeren, doe dat dan bij het hoofdkantoor ofzo?

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:31

ABSURD!! BELACHELIJK!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

ik heb ook een mail gestuurd naar trekpleister en meteen ook naar Radar.....
Ik ben er gewoon kwaad over! Ze weten niet hoeveel leed ze hier mee kunnen aanrichten. Zij kunnen geen gedegen advies geven, kunnen niet bepalen of zo'n zadel goed ligt!!

En tuurlijk, de mensen die dit zadel willen kopen.... ik hoop dat ze er super veel verstand van hebben, maar anders verklaar ik ze voor gek!

Pure uitbuiterij van de onwetendheid van mensen, en wat een nog erger gevolg is, het pure dierenleed dat hierdoor wordt veroorzaakt.

Ze zijn gestoord.

zo, ik heb mijn hart gelucht Haha!

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:34

en weer een Ach gut

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:36

Neon schreef:
OOOO jippie we gaan actievoeren bij de kruidvat oe nee trekpleister... (dat andere onderdeel van die keten haha) zullen de 16 jarige kassa meisjes enig vinden die daar uit hun neus zitten te vreten en kauwgom bellen zitten te blazen... Kortom... they don't give a f*ck...
Als je actie gaat voeren, doe dat dan bij het hoofdkantoor ofzo?

Ik ga ook geen acktie voeren hoor Lachen Alleen maar even me zadel passen bij de trekpleister Haha! Ben wel benieuwd Vork

I dont give a fiets, wat hun er van denken, als hun naar de paarden branche willen, gaat ze toch niet lukken.. Nee ik hou het verder gewoon bij hulzebos, of me passier Lachen

Dan maar wat duurder uit maar weer ik wel dat ik goed zit.

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:38

@Sabby:
ben alweer rustig hoor Haha! maar als ik daar zou werken zou ik het hele hoofdkantoor op stang jagen!!
Als de marskramer ooit die plannen heeft (waar ik werk) dan zullen ze weten hoe ik daar over denk en ik zal er hoe dan ook voor zorgen dat het artikel zou vervallen... Haha! Haha!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:39

whissie schreef:
@Sabby:
ben alweer rustig hoor Haha! maar als ik daar zou werken zou ik het hele hoofdkantoor op stang jagen!!
Als de marskramer ooit die plannen heeft (waar ik werk) dan zullen ze weten hoe ik daar over denk en ik zal er hoe dan ook voor zorgen dat het artikel zou vervallen... Haha! Haha!

Als jij daar zou werken zouden ze je heel snel eruit kicken Knipoog al lijkt het me sterk dat je in die chaotische organisatie terecht zult komen bij de persoon die over de zadels gaat Haha!

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:40

1 spandoek minder dus morgen bij trekpleister! Haha!

enne..ik werk niet bij trekpleister hoor; ik zit ze hier niet te verdedigen..ik verbaas me alleen over jullie fanatisme achter de pc! prachtig..echt ontroerend Haha! Knipoog

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:41

Haha sabby toch... wat een leedvermaak... en wat zit jij daar van te genieten zeg... echt niet meer normaal!

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:48

Neon schreef:

Als jij daar zou werken zouden ze je heel snel eruit kicken Knipoog al lijkt het me sterk dat je in die chaotische organisatie terecht zult komen bij de persoon die over de zadels gaat Haha!

haha, maar bij mk hebben we maar 5 inkopers, die bepalen wat er ingekocht wordt, dus 1 van de 5 is dan de schuldige.... Tong uitsteken ach, en een babbeltje met de directeur heb ik al eens gehad, dus ik kan ook wel een debat-babbeltje voeren.... Haha!
(dit is een directeur die laat zich in filialen zien, en hij kent de bedrijfsleiders+assistenten van gezicht en bij naam)
Ik zou iedergeval mijn baas van het filiaal zo ver kunnen krijgen dat hij ze niet besteld. Haha! dan doet ons filiaal niet met die onzin mee.....

en sabby, neh, zo gek ben ik ook weer niet dat ik met spandoeken oid zou lopen

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:51

jij niet Knipoog ..maar hoop dat de rest die hier zo hard roept niet vergeet om foto's te maken!! Wil het wel eens zien hoor..
Komt er nog echt goed vermaak Haha!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 01:40

Laanbanaan schreef:
www.kortingswinkel.nl daar staan ze ook op! Met dezelfde prijsverlagingen.

en exact dezelfde beschrijving!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 02:27

Hooooo, wacht even, ook ik vind het werkelijk onzinnig en idioot dat de trekpleister nu zadels gaat verkopen, maar is het niet zo dat dit artikel alleen online te bestellen is? Komt het ook werkelijk in de winkels te liggen? Dat kan ik me haast niet voorstellen namelijk.

En als het alleen online te bestellen is, wat is dan het preciese verschil met het op de gok online bestellen van een zadel bij een ruitersportzaak zoals Divoza en Piaffe?
Dat is dan ook meteen de reden dat ik geen zadels verkoop, zadels kun je niet (of iig nauwelijks) online (ver)kopen

Mochten die zadels wel in de winkel komen te liggen, dan geldt wat mij betreft idd schoenmaker blijf bij je leest. Mocht het niet het geval zijn, tja dan is het nog altijd maf, maar niet meer of minder schadelijk dan online bestellen bij een paardenzaak!