Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SOET schreef:het zijn paardenstallen. ( staan een grote hengst in ook dus! )
Nu de prijs voor die stallen en paddock enzo is 197 euro met hooi,eten enzo? veel of niet veel?
doen of niet doen
en néé hij kwam niet met het paard af
ik voel het al weer aan komen : Nee we kopen het paard niet. Nee het is te duur. Nee .... Nee...

janice schreef:Ik vind de stalling echt niet te duur,ik betaal 275 ok dan heb ik wel alle voorzieningen. Maar op de andere stallen (omg Rotterdam) ben ik er nog nooit 1 tegengekomen onder de 200 euro met alles erbij. Ik hoop voor SOET dat alles nog goed komt ben er wel benieuwd naar.
postbodesiem schreef:Dit gaat over een Penny meisje dat denkt dat ze een paard krijgt !
Bovendien, hoe kan iemand met 30 posts haar verdere berichten buiten dit topic alleen in HK hebben gemaakt? Heb al een mod getipt. SOET schreef:Je vader is hier geweest met de buur die stallen heeft.
Hij vreest dat onze merrie te dik is en niet in de stal zal kunnen.Spijtig hé.
En ze is zo braaf....
Ik weet dus nog niet of jullie ze wel zullen kopen hoor.
Groetjes,
persoon x
als jij meer weet,zeg je het me dan?
Dit was het antwoord van de eigenaar van het paard.
Heb ik juist ontvangen snap je.
Waar ik mijn paar wou stallen was GEEN manege maar een plaats met stallen van onze buren.
Wel dit was een "boer" met land. ( Maar met nog andere paarden op en geen dieren)
En ik kan niet naar een andere stal ?:(
avanti4ever schreef:janice schreef:Ik vind de stalling echt niet te duur,ik betaal 275 ok dan heb ik wel alle voorzieningen. Maar op de andere stallen (omg Rotterdam) ben ik er nog nooit 1 tegengekomen onder de 200 euro met alles erbij. Ik hoop voor SOET dat alles nog goed komt ben er wel benieuwd naar.
ik sta omg rotterdam voor 180 all in..ook mn inentingen en wormenkuren er in..
@ik en indi...W.s zit de ts nu gewoo op school??/ dus kan ze niet reageren denk ik
Neonlight schreef:Ook mijn gedachtes.Bovendien, hoe kan iemand met 30 posts haar verdere berichten buiten dit topic alleen in HK hebben gemaakt? Heb al een mod getipt.
hoe bedoel je????