Mijn paard heel slecht behandeld op de Geerhoeve

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kieffer

Re: Mijn paard heel slecht behandeld op de Geerhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:38

He wat rot voor jou en je paard... Gelukkig gaat het nu weer beter, ik hoop dat je snel een andere oplossing vind Lachen

jakkiwakki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:45

Het verhaal van de stalhoudster zou wel verklaren waarom er nog geen aangifte of melding is gedaan en ook snap ik niet wat er 'uit te praten' is als je paard beschadigt terug krijgt. De tijd van praten is toch echt wel voorbij dan??
Maar ja het feit dat ik het niet begrijp wil niet zeggen dat het niet klopt.
Naar mijn idee zijn de verwondingen op de foto's wel heftig en de stalhoudster die niet in eindeloze discussies wil vervallen heeft nu toch nog haar verhaal via een ander kunnen doen.......

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:49

belachelijk zeg... Het lijkt ook wel alsof ze van die kettingen om zijn benen hebben gedaan (je ziet zo'n streep op dat been).
Hier is duidelijk niet goed omgegaan met het paard. Flink lopen trekken en schoppen met sporen en weet ik veel wat nog meer voor nare dwangmaatregelen Huilen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:17

Ik denk niet dat je zulke beschuldegingen zomaar kan plaatsen je hoort het verhaal van 1 kant, natuurlijk zie je bepaalde sporen maar dat zegt niets.Er moeten dan meer paarden daar staan met zulke verwondingen,de ts heeft niet goed gekeken van te voren waar het paard kwam te staan.Als er meer beschuldegingen zijn van meer mensen die daar een paard hadden staan dan pas weet je wat meer.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 00:19

Tja moeilijke zaak.
Vind het opzich niet slecht dat slimmerik de reactie van de stal hier neerzet.
Zo kun je toch enigzinds het verhaal van 2 kanten bekijken.
De TS wil mensen waarschuwen dat is alleen maar positief maar pas op dat je niet te ver gaat ivm laster.
Vind trouwens wel dat de staleigenaresse voor alles een verklaring heeft,misschien zelfs iets teveel verklaringen.
Ook al zou het een oud litteken zijn op de buik die is open gegaan,die mondhoeken en dikke benen erbij zijn ff iets teveel van het goede.
Nee ik zou ook niet blij zijn als mijn paard zo terug kwam.
Misschien kan de TS een verklaring geven over het verhaal van boos het paard daar weghalen ivm een verkocht paard dat zij eigenlijk wilde kopen?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 07:27

ik denk dat slimmerik zich nergens mee moet bemoeien als dat niet gevraagd is!!
de verklaringen van de stalhoudster vind ik erg dubieus...

Tari2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 07:49

Als je je paard zo terug krijgt zou ik ook niet blij zijn maar...
De TS zegt geen tijd te hebben voor haar paard vanwege haar baan. De stal eigenaresse zegt dat de TS boos was over de verkoop van een paard dat zij wilde kopen.
Dit vind ik erg vreemd.. Waarom zou de stal eigenaresse dit zeggen terwijl de TS zegt geen tijd te hebben voor een paard..
Beetje onduidelijk dus, één van de twee verteld de waarheid maar wie?
En wat betreft Slimmerik, vreemd dat de stal eigenaresse haar wel antwoord geeft en de TS géén antwoord geeft terwijl het toch om haar paard gaat.
Een verhaal heeft altijd twee kanten dat is duidelijk en normaal maar hier is het wat beide kanten betreft gissen naar wie de waarheid spreekt...

jakkiwakki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:28

Ik denk wel dat je dit soort beschuldigingen kunt doen en de stalhoudster kiest er toch zelf voor om niet te reageren?! Of alleen via iemand anders die zegt de wonden 'ook' niet zo erg te vinden, na 10 dagen verblijf op de stal.
Toch jammer dat er geen melding/aangifte is gedaan, want zo begint het toch wel op een wraakactie op internet te lijken onder het mom van 'waarschuwen'. Aangifte doen heeft volgens de topic-starter geen zin, maar dit volgens mij ook niet.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:21

Dit heeft ook geen zin ik heb ooit een topic geopend en ik werd er niks wijzer van,je kan mensen waarschuwen maar je weet niet wat de mesen er mee doen.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:51

Aangezien de tegenpartij heeft besloten niet te reageren op dit verhaal (als in: niet op Bokt zit) en er dus geen verdediging is, hier een slotje.

Edit: iets verduidelijkt Lachen