snik snik vinger gebroken!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 15:11

ben ik het helemaal mee eens yvonne. ik maak er nu dan ook geen woorden meer aan vuil Lips are sealed tenzij het me te bont wordt

yvonne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 15:14

nou coco zal ik jou eens wat vertellen ht was HELEMAAL GEEN FOUT ik sta er voor 100.000% achter. zoals ik altijd doe als ik met mijn paarden bezig ben. je kan jezelf niet veroorloven om een FOUT te maken want je hebt wel met levende wezens te maken!!!
dit was dus GEEN FOUT!!!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 16:46

volgens mij wordt er bedoelt dat er gereageerd word alsof je nooit een fout maakt, en is het niet over deze keer maar ja of heb ik het fout?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 17:12

Tja ik dacht meteen hetzelfde als Karin en Carola.
als jij niet oplet en zit te kletsen wie zegt dat wel niet dat jij geen stuurfoout maakt?
Ik was er niet bij kan niet zeggen of het wel of niet goed was dat je 'm strafte maar zoals jij het beschrijft lijkt het me niet juist.
Vraag me trouwens ook af waar ineens de opmerking vandaan komt dat mensen hun dressuurbokken harder aan moeten pakken? vind dat niet echt ergens op slaan. maar ach wie ben ik he?

Thessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 18:11

Hey hey hey gaan we nu tegen yvonne beginnen ach gerum!!!
net als Jasper er wat om geeft dat ie op z'n flikker krijgt, als je hem niet op z'n flikker geeft denkt die de volgende keer oh makkelijk ik kan lekker voortaan doen waar ik zin in heb want ze doet toch niks!!!

maar ja net als jullie nooit jullie paard/pony op z'n flikker geven, de mijne krijgt toch ook een dreun als het zijn schuld is hoor!!!!!
daaaaaaaaaaaaaag, en yvonne beterschap!!!

heel veel kusjes van mij en mirza!
Lovers
eej, ff tussendoor anky ooit zien losrijden?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 18:20

ikke niet *LOL*
maar thes ik ga helemaal niet tegen yvonne beginnen en dat heb ik tegen jou ook niet gedaan hoor!
wie ben ik om de sfeer te verpesten

wie zijn wij om door te gaan met zinloze discussies?
vanaf nu reager ik pb! *LOL* jullie oo? dan is dit afgesloten

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 18:42

Oh jee weer zo'n wellus nietus spelletje. Hoe iemand zijn of haar paard behandeld moet ie helemaal zelf weten. Zolang je het paard niet mishandeld natuurlijk.

Ik vind dat iedereen wel een beetje gelijk heeft hier. Maar laten we niet iemand persoonlijk de grond in boren. heb je goed be-argumenteerde betogen? vooruit! maar aan nutteloos gezwam heeft niemand iets.
Dus laten we maar gewoon over ophouden en lat iemand anders in hun waarde...

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:11

Je hebt gewoon gelijk Karin (en Carola)

Enne Yvonne, 't is wel een beetje vaag dat je als onderschrift hebt staan dat je je enkele en alleen voor springen interesseert en in je profiel staat ook iets van 'geen dressuur!!!!'en dan hier zit je te verkondigen dat je niks tegen dressuur hebt...vind ik gewoon vreemd.
het zal weer weer aan mij liggen.....

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:27

ik heb toch ook niks tegen dressuur maar vind het gewoon saai spring veel liever. en ik vind dit zo'n stomme discussie dit gaat echt helemaal nergens over. iedereen behandelt zijn paard eigen anders. en als yvonne hier voor kiest moet ze het zelf weten

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:30

Je kan ook gewoon met 1 hand sturen toch?
Soort neckreining(of hoe je het ook typt).

yvonne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 19:35

haha ik heb net alweer gereden!! alleen gestapt hoor. en ik heb alweer auto gereden. van alles eigenlijk. jullie kennen mij niet echt. maar kwa gezongheid enzo houd ik mezelf niet zo strikt aan de regels!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* tuurlijk niet zo slim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:40

Ik zeg eventjes helemaal niets over hoe je paard paard hebt aangepakt. Zulke dingen zeg je iemand maar via een PB-tje. Dat houdt de sfeer wel zo gezellig. Haha! *LOL* Haha!

Je vinger zal er onderhand wel zo uitzien als deze smily Party!! Party!! Party!! Party!! au aua au

Beterschap!!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:41

Inderdaad heel veel beterschap. Wat een ellende een gebroken vinger. dat zal vast veel pijn doen.

yvonne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 19:47

mijn gipsje heeft inmiddels alle kleuren van de STAL!! hij was officieel de paarse kleur van de smiley ik denk dat is niet zo besmettelijk maar wel dus. zulke reacties zijn fijn mijn vinger doet al veel minder zeer!!! dank jullie wel!! jippie en heike Lovers Lovers Lovers

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 20:18

over heel de discussie kan ik simpel zijn:

Truste Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen

yvonne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 20:28

inderdaad. ik word er ook moe van. Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Slapen Slapen Dromen Dromen Dromen Dromen Slapen Slapen

Thessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 10:56

nou ander onderwerp graag!!

anders ga ik weeer Misselijk Misselijk Misselijk

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 11:17

Yup dat deed Waldo afgelopen vrijdag ook... Ik reed aan op de oxer en maakte er zo'n beroerde wending van dat ie er niet goed opkwam. Meneer weigert...
Ik moest eigenlijk wel lachen het was echt duidelijk dat ie keek 'ja hallooo... ik wil best springen hoor maar DAT lukt me echt niet zo'
Hij springt nl altijd dus als ie eens weigert weet ik voor bijna 99% zeker dat het aan mij ligt. Ik bleef gelukkig zitten, daarna deed ie het wel.

Maar hoe leuk Wal springen ook vind, als ik niet op zit te letten dan pakt ie me hoor... ineens ff langs de hindernis 'ff kijken of je nog wakker bent' Haha! Vind ik eigenlijk wel humor... ik merk het iig direct als ik iets fout doe, dat heeft meteen een gevolg in Iwaldo zn houding Party!! En daar leer ik dan weer van.

Maar bij die ox heb ik meer mezelf op mn donder gegeven dan hem, want als je zag hoe ik zat te kloten; hehe arm beest Lovers
Succes met de vinger!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 12:15

een tik is niet erg, als ie terecht is.
Bij jou was dat niet het geval want:

-je lette niet op
-toen je hem strafte was het te laat, want als ie iets stouts doet moet je hem meteen straffen en niet daarna pas.
-je zei dat het paard wist dat hij fout was, waarom sla je hem dan nog eens? om het er nog eens goed in te timmeren dat jij de baas bent?

dan kom ik tot de conclusie dat toen je even voor schut stond, je het paard maar ff de schuld gaf. Dat staat nog stommer, vind ik.
Maar dat heb ik ook wel eens gehad, ik denk dat iedereen wel eensfout is geweest, aleen jij geeft het niet toe Frusty
verder vind ik wel dat je goed rijd. (mooie foto)
Party!! Lachen Party!! Party!!

Schijnheilig groetjes [**] Schijnheilig

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 14:08

Nou, nou je zal toch maar es zomaar iets vertellen!!Yvonne weet heus wel wat ze doet en met straffen bedoelt iedereen iets anders.En Fonnie, hij weet dat hij fout was, juist dan moetje straffen, anders denkt hij ook:het is wel fout wat ik doe, maar het mag blijkbaar opeens. Verder Lips are sealed en ik hoop dat het hier geen BPP wordt, iedereen heeft zijn eigen manier van paarden houden en er mee omgaan en zolang ze ze niet verwaarloosd/mishandelt enz...moet Yvonne helemaal zelf weten wat ze doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 14:34

hoi
ik denk dat yvonne best wel weet dat als het haar schuld is en hij stopt dat ze bij zon bloedbeestje eerder beloond als straft.Maar als ie gemakkelijk had kunnen springen en het vertikt mag ie best weten dat dat niet de bedoeling is.Vooral een bloed paardjes zijn zo slim dat ze anders gegarendeerd gebruik van je maken.Ik heb het hier niet over afrossen maar gewoon een tik is helemaal nix mis mee.Je kunt naar mijn mening beter consequent (hoe schrijf je dat) zijn dan de helft van de keren zen zin geven want dan weet ie ook niet waar ie staat en wat ie aan je heeft.En verder kun je best springen en praten tegelijk hoor.kunnen jullie nix zeggen onder het dressuren dan? voor springruiters is dat onder het springen hetzelfde hoor.
vergeet ik er beterschap neer te zetten. lomp van me hoor Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: runningkawa op 2001-05-20 14:36 ]</font>

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 14:53

oepsie!ben ik ook vergeten!beterschap Yvonne, en wel na de dokter luisteren hoor! Haha!

yvonne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-01 14:57

bedankt margje en runningkawa. jullie hebben het inderdaad goed begrepen. en daarna heeft ie SUPERSUPER gesprongen. en als ie weet dat ie fout is mag ik dat er zelf ook nog wel even bij vertellen op een manier die ik nodig vind. en dat was best een vriendelijke manier!!

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 15:27

ik ben het helemaal mee eens dat paarden een conzequente aanpak nodig hebben. zo weten ze wat ze aan je hebben. en voor nu Lips are sealed want er is ongeveer wel genoeg over gezegd. iedereen weet nu van elkaar hoe ze erover denken duss Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 15:30

ik ben het helemaal met runningkawa eens waarom zouden dressuurruiters wel kunnen praten tijdens het rijden en wij niet????????????????

yvonne veel sterkte nog *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*