Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). Daarna spuit ik haar lekker af en gaat ze de wei op.
.. en ze gaan allemaal steeds harder, dus erg vinden ze het echt niet.

Dandy schreef:Ik pas mijn training altijd wel aan, omdat we hier niet iedere dag zo'n hitte hebben, maar hoe denk je dat het gaat in landen als Spanje, Italië, enz. ? Daar is het iedere zomer warm en die paarden moeten toch ook lopen ?
Als je tijdens het rijden goed op je paard let (wat ik trouwens altijd al doe) zie je best wanneer het tijd is om te stappen of stoppen ...

Dandy schreef:Ik pas mijn training altijd wel aan, omdat we hier niet iedere dag zo'n hitte hebben, maar hoe denk je dat het gaat in landen als Spanje, Italië, enz. ? Daar is het iedere zomer warm en die paarden moeten toch ook lopen ?
Als je tijdens het rijden goed op je paard let (wat ik trouwens altijd al doe) zie je best wanneer het tijd is om te stappen of stoppen ...

Narco schreef:Mijn paard heeft echt een andere jas aan met 10 graden hoor! En het voordeel is: die kan ik voor m uittrekken als we aan het werk gaanIk moet er altijd aan denken dat paarden zich het lekkerst voelen bij 10 graden. Ze hebben dan dezelfde 'jas' aan als dat het 30 graden is dat is toch wel 20 graden warmer! Ik vind het daarom niet kunnen om met deze warmte te gaan rijden! Maar goed dat is mijn mening!
Lot schreef:Narco schreef:Mijn paard heeft echt een andere jas aan met 10 graden hoor! En het voordeel is: die kan ik voor m uittrekken als we aan het werk gaanIk moet er altijd aan denken dat paarden zich het lekkerst voelen bij 10 graden. Ze hebben dan dezelfde 'jas' aan als dat het 30 graden is dat is toch wel 20 graden warmer! Ik vind het daarom niet kunnen om met deze warmte te gaan rijden! Maar goed dat is mijn mening!
Maar dat begreep je natuurlijk wel