Nescio is eens bijna uit de paddock gehaald door 3 grietjes die hem zo lief vonden kijken en hem wilden gaan poetsen

Maneges en pensionstallen dienen strikt gescheiden te blijven, volgens mij is dat voor alle partijen de beste oplossing
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pipo"]
...Toch aan de andere kant, zo zijn wij ook allemaal geweest, wij wilden vroeger ook altijd graag bij paarden zijn, en van alles doen????? .... soms word je het zat, maar aan de andere kant, als je zo gek van paarden bent, en je mag geen eigen van je ouders, dan probeer je alles om regelmatig dicht bij een paard in de buurt te komen.....
[/quote]
Zo is het precies Pipo! Natuurlijk is het wel eens irritant, maar als je gewoon vanaf het begin af aan duidelijk tegen die meiden zegt, wat ze wel en wat ze (vooral
) niet mogen, is mijn ervaring dat je überhaupt geen probleem met ze hebt! En hé.... iedereen heeft alls rondom het paard moeten leren, als er eens iets niet zo gebeurd zoals ik dat bij mijn paarden graag zie, zeg ik dat gewoon!
[quote="manon 2 schreef:....en Pam, volgens mij ben jij toch ook een manege meisje? Ik vind het zo denigrerend klinken. Het zijn gewoon kinderen die paarden leuk vinden, net als jij.....
Zep schreef:Maneges en pensionstallen dienen strikt gescheiden te blijven, volgens mij is dat voor alle partijen de beste oplossing
Citaat:Maneges en pensionstallen dienen strikt gescheiden te blijven, volgens mij is dat voor alle partijen de beste oplossing
Desiree schreef:Ben het toch met Zep eens. En waarom, dat getuigen de verhalen van mensen met eigen paarden die zo maar uit de wei of stal wroden gehaald of lastig gevallen in deze topic.
scooby schreef:haha, die ken ik maar al te goed!!
Zo'n meisje wou Macho(pony) opzadelen, dus ik vind het best(was eigenlijk aan mij gevraagd), na een half uur nog steeds niet klaar, de hele martingaal in de knoop, dekje scheef, nog onder het stof, en dan een grote bek opzetten dat ze al 1 les heeft gehad, dus dat ze meer weet dan ik!! Of dan gaan ze met zijn vijven in de stal van Biba(lieve kleine pony) hangen, en dan weer een grote bek als ik vraag ze misschien maximaal met zijn 2en in de stal willen staan!! Maarja iedereen is vroeger wel een beetje zo geweest denk ik.
Lieke schreef:Ik ben zelf ook zoiemand geweest. Nooit aan iemand anders paard zitten zonder dat het mag, wel in de box ofzo. Ook geen eten geven ofzo, maar als ik dan een paard mocht vasthoudenHelemaal gelukkig.
Nu ik mijn eigen paardje heb sta ik samen met 1 iemand anders, maar op de vereniging is ook 1 zn meisje. Heletijd op paardje willen zitten, mag vaak niet en dan wordt ze boos en toen heeft ze smiles een keer een klap op zn kont gegeven en mijn zweep verstopt, ben toen heel boos geworden en naar haar moeder gegaan.
Pipo schreef:[
Dat vind ik nou enorme onopgevoede ...kinderen!!
[/quote]