scooby schreef:haha, die ken ik maar al te goed!!
Zo'n meisje wou Macho(pony) opzadelen, dus ik vind het best(was eigenlijk aan mij gevraagd), na een half uur nog steeds niet klaar, de hele martingaal in de knoop, dekje scheef, nog onder het stof, en dan een grote bek opzetten dat ze al 1 les heeft gehad, dus dat ze meer weet dan ik!! Of dan gaan ze met zijn vijven in de stal van Biba(lieve kleine pony) hangen, en dan weer een grote bek als ik vraag ze misschien maximaal met zijn 2en in de stal willen staan!! Maarja iedereen is vroeger wel een beetje zo geweest denk ik.
Hihi ja dat ken ik ook .
Kan ik ook heel slecht hebben als een beginner of iets mij iets uit gaat leggen wat ik al jaren weet
Ik wordt dan niet boos hoor , vind ik ook niet eerlijk want ze bedoelen het goed , maar arrogant is het wel !
Zo reed ik eens in de les mee , 2 paarden achter elkaar.
Dus ik ben klaar met de ene ,
komt er een meisje van een jaar of 11 die me ineens helemaal uit gaat leggen hoe ik de beugels op moet steken , de singel los moet maken , enz.
En waarom ? Ze had totaal geen reden om aan te nemen dat ik dat niet allang kon
Ook had ik vroeger een lievelingspony waar eigenlijk niemand in geinteresseerd was , ze vonden er niks aan.
Dus ik was daar vaak mee bezig , ook doordeweeks poetsen en trouw wondjes verzorgen enzo
Zelden of nooit trok iemand anders zich wat van haar aan.
Toen kreeg ze plotseling een veulentje en zat die hele stal constant vol met die manegemeiden , mocht ik er geeneens meer bij !!!
En later was het speciale eraf en was ik weer de zo'n beetje de enige
die die pony aandacht gaf.
Dat zijn ook van die ontzettend l*llige dingen , die je hebt bij een manege met een typische manege-meiden-kliek 
En later toen ik eens een srtandrit ging maken van een andere manege ,
mocht ik zelf niet de Fjord zadelen waar ik op moest , dat zou iemand anders wel even doen. Ik kwam daar nooit en ergens vind ik dat wel goed.
Maar dat meisje deed het zo onhandig !
Duurde hartstikke lang allemaal , martingaal achterstevoren , neusriem zat fout (heb ik haar vriendelijk op gewezen net als op wat andere dingetjes
) .
En zelfs nadat ik haar dus gecorrigeerd had gaat ze me nog uit staan leggen hoe ik op moet stappen
En oja ik kon maar beter aan 1 kant van de bak blijven anders ging ze stilstaan in een bepaalde hoek , als ze dat deed kon ik er het beste afspringen en haar roepen om erop te gaan