Wat moet ik hiermee aan? (graag even lezen, hulp nodig)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re: Wat moet ik hiermee aan? (graag even lezen, hulp nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 22:57

Yamcha schreef:
Nee hè, ik ook niet hoor... maar eerlijk zijn en tactisch eerlijk zijn, zijn er soms twee, en het is erg knap als je de balans kunt vinden...

het lukt mij ook niet altijd hoor, meestal wel, maar zoals in het topic over die kleine shet Floortje, ja dan vind ik best dat ik flink eerlijk mag zijn, hihi! en omdat ze het goed willen praten daar, vallen ze mij nu maar aan over Max' gympies, WHAHAHAHA!!! schattig hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:46

Pfff... ik word daar dus zo pissig van... heb jou als voorbeeld gesteld voor ze, en nog maar eens die foto van die gewrichten en groeischijven geplaatst...
Aardig dom excuus over Max z'n gympies. Een pony kapot rijden is echt zo veel verantwoordelijker dan een pony met een klein jochie met gympies (sarcasme)... wat een dom mens...

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 21:55

Yamcha schreef:
Pfff... ik word daar dus zo pissig van... heb jou als voorbeeld gesteld voor ze, en nog maar eens die foto van die gewrichten en groeischijven geplaatst...
Aardig dom excuus over Max z'n gympies. Een pony kapot rijden is echt zo veel verantwoordelijker dan een pony met een klein jochie met gympies (sarcasme)... wat een dom mens...

aardig irritant ja... meer een beetje gelijk hebben ze wel, maar het was de enige meer met gympies, want Max heeft laarsjes. bovendien moet hij van mij een poosje oefenen zonder zadel, om een goede balans en onafhankelijke zit te ontwikkelen. dus dat voorbeeld van hun slaat in feite nergens op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:28

Ach, het is gewoon de kift, anders kunnen ze zich niet verdedigen... dus ze zoeken gewoon iets...

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 22:58

Yamcha schreef:
Ach, het is gewoon de kift, anders kunnen ze zich niet verdedigen... dus ze zoeken gewoon iets...

ze gaan nu wel heel ver. ze noemen het link, en weet ik veel... ik heb ze gezegd maar even in mijn topic te kijken, dan zien ze wat voor band die twee al hebben en dat Flicka zich met MAx dus best zal gedragen. anders zou ik haar ook nooit losgelaten hebben natuurlijk, duh... stelletje ********

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:40

Stelletje etters... ik wist trouwens niet dat ik van het pony-bevrijdingsfront was. Grappig hoe andere mensen soms meer weten van jou dan jezelf...

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 22:01

Yamcha schreef:
Stelletje etters... ik wist trouwens niet dat ik van het pony-bevrijdingsfront was. Grappig hoe andere mensen soms meer weten van jou dan jezelf...

jaja...
Laatst bijgewerkt door merrieveulen op 11-07-06 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 22:43

Tja, 't is wat hè... in deze wereld... Haha! Haha! Haha!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:45

Iedereen die er wat van zegt hoe netjes ook word gelijk in het pony bevrijdigingsfront geplaatst, hihi

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 09:01

Yamcha schreef:
Tja, 't is wat hè... in deze wereld... Haha! Haha! Haha!

hihi Knipoog

@ karo, vind ik ook. ook al zeg je dat je de pony leuk vindt, maar toch zou gaan voor een kleiner ruitertje omdat het schade kan veroorzaken bij de pony, dan beginnen ze gelijk te zuchten en te verdedigen, terwijl ze er ook over zouden kunnen nadenken of ze misschien een foutje maken. iedereen maakt immers fouten. karo jij vindt toch ook dat het prima kan zo, met Max en Flicka? ik wil er gewoon geen groter kind op, klaar... anders wordt er niet mee gereden. ze hebben lol samen, kunnen goed met elkaar overweg, dan is dat toch prima?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:03

Was het je al opgevallen de laatste drie blz waren hun alleen maar aan het zeuren over ons, en maar steeds zeggen dat wij er over door gaan, hihihi

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 09:09

karoliena schreef:
Was het je al opgevallen de laatste drie blz waren hun alleen maar aan het zeuren over ons, en maar steeds zeggen dat wij er over door gaan, hihihi

nou inderdaad. we gaan er hier nu wel over door, maar we zeggen toch niets wat niet kan toch? ik vind het gewoon jammer dat er niets mee gedaan wordt, ook al zijn onze tips nog zo goed bedoeld.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:25

Ja inderdaad

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 10:12

ik heb ge pm-t met richtje, en ze heeft het een beetje uitgelegd, en ik ook waarom ik zo reageerde. het probleem is opgelost. we moeten Bokt wel een beetje gezellig houden natuurlijk. ik snap ook wel dat ze het eng vinden met een klein kindje, maar het zou mijn keuze niet zijn. maar goed, iedere pony is verschillend natuurlijk, en kennelijk is mijn pony nog braver dan ik dacht... hihi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:56

merrieveulen schreef:
karoliena schreef:

nou inderdaad. we gaan er hier nu wel over door, maar we zeggen toch niets wat niet kan toch? ik vind het gewoon jammer dat er niets mee gedaan wordt, ook al zijn onze tips nog zo goed bedoeld.

Het is ook goed bedoeld, ik maak me dan gewoon zorgen om die pony. Ik heb volgens mij mijn mening ook aardig onderbouwd, toch?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:59

Ja dacht het wel. Maar goed ik ga me er maar niet meer druk om maken, ben mn leven aan het 'beteren' sinds een weekje.

Als er om een mening gevraagd word geef ik die onderbouwd en netjes en verder moeten ze het zelf maar weten.

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:08

je overdrijft helemaal niet ga zo snel mogelijk naar de buurman zou ik doen als ik jou was, je doet al hartstikke veel voor hun, hun paarden verzorgen en uitmesten enz. dat is gewoon hun taak(in mijn ogen dan) ga zo snel mogelijk naar de buren dat is veel beter en bel de dierenbescherming

tikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 14:26

weg wezen daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:58

Heel verstandig, Karoliena!!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 22:13

@ tikkie en nobility, ik ben al verhuisd. de link naat het verhuistopic staat hier in het topic.

Karo, ik denk dat ik dat ook maar doe, vooral om een ban te voorkomen eigenlijk. wel vind ik het jammer dat er zó weinig mensen zijn die willen luisteren, of er alleen maar over willen nadenken...

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 09:01

Ja dat is zeker waar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 09:44

Ben ik absoluut met je eens, je waarscuwt niet voor niets. Kijk, áls het nou om te rellen was... maar dat is het ook niet. Ik meen serieus wat ik zeg, daarom plaats ik er ook die plaatjes bij. Sinds er op een manege hier in de buurt een pony is doodgegaan (nog maar 24 jaar) met een ernstig doorgezakte rug, zware artrose, en nog steeds reden er te grote en te zware mensen op, ben ik gewoon heel erg geschrokken... ik zou me schuldig voelen als ik dan niet waarschuwde...

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 09:55

Ja inderdaad.

JustyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 14:20

Het is fijn dat het een beetje uitgepraat is hier, maar kan het wel weer on-topic? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 20:43

Natuurlijk kan dat....