Anky stopt?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miranda40

Re: Anky stopt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 12:17

En zoals ik al meldde: hoe komt dat paard anders in het A-kader? Omdat de amazone goed is en het paard niet?
Hé Natas Doei! Alles oke met Tolly?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 12:44

Nou de KNHS stopt alle namen in een hoge hoed en de eerste 10 die er uit geloot worden die mogen in het A kader Haha! (of hoeveel er ook in het Akader mogen zitten)
hey Javelin. Ja met Tolly alles goed. (we mogen alleen nog niet in de hoge hoed van de KNHS) Knipoog

Maar even On-Topic.

Ik kan me voorstellen dat Anky na PB de wedstrijdsport achter zich laat. Ze heeft vrijwel alles gewonnen wat er te winnen viel. En dan kan ze inderdaad, zou als in dit topic al een paar keer gemeld, zich met andere dingen bezig gaan houden binnen(waarschijnlijk) de dressuurwereld.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 14:49

ikke misschien heel dom zijn Blond maar een fjord kan toch nooit in de gp komen. want daarvoor moet je paard toch groter zijn als 1.60m. teminste dacht ik een keer gehoort te hebben.

maar het is wel dat als anky stopt mer mensen de kans krijgen, want al rijdt anky niet zo heel goed ze wint toch wel haar paard toont (vooral salinero). en zij heeft gewoon de naam.[/quote]

Ja ikke denk jij inderdaad dom zijn want je paard kan nog zo tonen, als je fouten gaat maken, zeg maar dagdag met je handje tegen de punten. En dat heeft niks te maken met "de naam hebben". Kijk maar eens naar grote internationale wedstrijden, ze steekt er daadwerkelijk vaak met kop en schouders bovenuit. en dat heeft niet alleen maar met een bepaalde naam of goede paarden te maken....
Dus ze rijdt volgens jou niet zo heel goed, hm ik denk dat de meningen daarover nogal verdeeld zijn Haha!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 15:02

talented schreef:
Kimberley84 schreef:
Jammer dat ze Krack C niet beter opleid dan

Je hebt gelijk, gezien jouw profiel hebben we hier te maken met een natuurtalentje waarvan Anky nog een hoop kan leren! Ik zou haar eens benaderen, telefonisch of per mail, of ze bereid is jouw advies op te volgen? Succes!!

Tsja , was idd een rare opmerking van je Kimberly84! Anky rijdt niet voor niets met hem in de GP!
Probeer jij haar dat maar eens na te doen dan!

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 15:12

Even resumerend, in alle takken van sport zie je dat oud-toppers na hun carriere toch nog wel achter de schermen bezig blijven, hetzij als trainer, hetzij als coach. De jongere garde mag hier ook erg blij mee zijn want die moeten het ook weer van mensen met ervaring leren! Anky heeft ongeveer alles eruit gehaald wat er in zat. En wat is er nu mooier dan te stoppen als je nog makkelijk aan de op meekan dan wachten tot het later minder gaat en dan met stille trom vertrekken? Niet dat Anky oud is maar ze wordt er toch ook echt niet jonger op en ik kan zou me levendig kunnen voorstellen dat ze ervoor zou kiezen om met de paarden die ze nog heeft, door te gaan en daarna er een punt achter te zetten, te kiezen voor een andere baan in de sport en bovendien meer tijd hebben voor man en gezin. Dat mag ze dan ook wel, we hebben toch vreselijk van haar genoten al die jaren! Bovendien, good old Bonfire ging toch ook na zijn laatste hoogtepunt welverdiend de wei in?
Ik denk niet dat Anky dit leest maar ik wens haar vanaf hier nog een hele fijne toekomst zowel privé als zakelijk, wat haar keus ook mag zijn! Hoedje af!

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 17:53

Als je die loeizware wedstrijdsport op een gegevenmoment niet meer aankan, is het tijd om je kennis te gaan overbrengen, dit is zo al dan niet nog belangrijker... ze heeft zichzelf al lang bewezen, ik zou het wel begrijpen áls het zo is.. kijk anky is ook de jongste niet meer...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:06

Leeftijd hoeft op zich geen rol te spelen. Kijk maar naar Dr. Reiner Klimke die reedt ook nog op zeer hoge leeftijd. (en heeft ook heel erg veel gewonnen.

neetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:15

oestinja schreef:
ikke misschien heel dom zijn Blond maar een fjord kan toch nooit in de gp komen. want daarvoor moet je paard toch groter zijn als 1.60m. teminste dacht ik een keer gehoort te hebben.

maar het is wel dat als anky stopt mer mensen de kans krijgen, want al rijdt anky niet zo heel goed ze wint toch wel haar paard toont (vooral salinero). en zij heeft gewoon de naam.

Ja ikke denk jij inderdaad dom zijn want je paard kan nog zo tonen, als je fouten gaat maken, zeg maar dagdag met je handje tegen de punten. En dat heeft niks te maken met "de naam hebben". Kijk maar eens naar grote internationale wedstrijden, ze steekt er daadwerkelijk vaak met kop en schouders bovenuit. en dat heeft niet alleen maar met een bepaalde naam of goede paarden te maken....
Dus ze rijdt volgens jou niet zo heel goed, hm ik denk dat de meningen daarover nogal verdeeld zijn Haha!
[/quote]

ik heb echt niet gezegd dat anky niet geweldig goed is. ik vind dr ook echt heel goed. maar het is wel zo dat als bijv met nationale wedstrijden edward gal steen goed rijdt en anky net iets minder of een beetje het zelfde, anky gewoon altijd wint hoor.

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:18

Erg jammer.
Maar idd, aan alles komt een eind. Scheve mond