Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
( Geintje
)

Twinklestar schreef:Wow wat een reacties allemaal.
Zal even proberen op een paar te reageren.
@ Wendy, je hebt gelijk , het is idd een principe kwestie geworden.
Recht is recht en daar ga ik voor.
@Polly, niet te geloven dat dit dus blijkbaar zo vaak voorkomt.
gelukkig heb je nu een ander paard maar de nare gedacht blijft idd.
@lilioenstitch, het gaat er juist om dat ik de kans niet krijg om te betalen en de pony af te nemen. ( om het maar zo te zeggen.)
@Welshfreak, lijkt mij ook heling dan maar het maakt de zaak wel lastiger als het zo zou zijn.
Dan word het schadevergoeding eisen denk ik.
@poppenkontje, juist ,dat open kaart spelen dat zit mij ook het meeste dwars.
Ik zou anders niet zo gereageerd hebben.
@Floortje, ik wil jou wel als advokaat hoor( Geintje
)
Wees niet bang, ik doe verder niks zelf.Ik moet afwachten tot ik bericht krijg maar die dure advokaat krijg ik uiteraard niet.
Ik heb alleen maar ( gratis ) advies gevraagd en naar zijn ervaringen op dit gebied.
Erg vriendelijke man trouwens die mij heel goed te woord stond.
Ik wou even voor zijn dat ik straks een advokaat krijg die niet eens de voorkant van een paard kan herkennen en dan kan ik hem even tussen neus en lippen door verwijzen naar zijn eerwaarde collega die meer verstand heeft van dit soort zaken.
@Frya-bokt, ik eis de pony niet zomaar op, ik wil dat de pony door een erkende DA nagekeken word en als blijkt dat er niets aan mankeert DAN eis ik de pony op.
@welshfreak, zelfs dan zou de pony waarschijnlijk voor de fok nog heel geschikt zijn mits het niets erfelijks is.
Alle anderen : ontzettend bedankt voor jullie steun en medeleven !
Doet me goed om te weten dat er bokkers achter me staan en dat ik toch niet zo'n idioot ben als het lijkt
bedankt allemaal en ik hou jullie op de hoogte!!

. ik hoop echt voor je dat je zie welsh nog krijgt!

)