Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er was namelijk een heel eng half houten bruggetje, dat was niet het enige enge, nee het water was ook heel eng, samen was dit zo levensbedreigend dat hij bedacht dat ie er echt niet overheen wilde mits..........het vrouwtje er als eerste een stap op zou zetten en als bleek dat det bruggetje inclusief dat verschrikkelijk enge water dat ook nog eens klotste niets met het vrouwtje deed dan wilde hij ook wel een poging wagen
Op de terugweg ging ie er overigens gewoon zonder al teveel poespas overheen, dus vanavond gaan we fijn weer even opnieuw naar dit bruggetje..... Laura schreef:ik stap NOOIT af. Wat ikke al zegt, afstappen is onkunde. Ik snap best dat het je veiliger lijkt om af te stappen wanneer je paard steigert enzo, maar in feite geef je hem dan gelijk ipv dat jij degene bent die uitmaakt wat te doen.
) echt gevaarlijk begint te doen (achterover laten vallen, andere weggebruikers in gevaar brengen,...) stap je toch maar beter af
) en ten tweede omdat ik niet denk dat ik haar wel zou kunnen houden (waarschijnlijk denkt ze dan dat er een vliegje aan de teugels hangt ofzo
)
)