Hele brede bles

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 14:05

Ik denk dat het paard een lang hoofd en een ramshoofd hééft en daar zal deze bles niet veel aan veranderen. Je hebt zeker geen foto van de zijkant?

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 15:32

Ik vind die bles niet erg, helemaal niet breed ofzo, maar ik vind hem wel een lelijke kop hebben eerlijk gezegd. De grillige bles van het paard erachter vind ik lelijker (ivm het voor het oog kantelen van het hoofd)

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 15:35

[***] schreef:
Briar springt toch ook niet.

Dat vind ik ook geen mooi paard. Maar het is wel een paard met dermate veel talent dat hij geschikt was voor de GP en die paarden kun je sowieso met een lantaarntje zoeken dus daar doet een bles niets aan af.

Maar a heb ik het geld niet voor een dergelijke kwaliteit paard en b wordt hij bij mij toch geen GP dus ik mag lekker een voorkeur hebben voor een zo effen mogelijk basispaard

Sunshine1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 18:53

ik vind het kortzichtig om een paard niet te kopen vanwege een te brede bles...

ik koop paarden op karakter, en met een goed karakter en wat potentie maakt het mij niet uit als er een grote witte vlek op z'n hoofd zit.

sandr0

Re: Hele brede bles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 18:56

safety schreef:
Hier zijn 2 foto's
Op de foto is hij net 3 jaar dus heeft nog geen gespierde hals.

De afstammeling is Riverman X Kenwood.

Afbeelding

Afbeelding

dit is toch geen storende bles?? ik zou niet weten waarom iemand alleen daarom af zou knappen. Op een melkmuil, maanogen, ramshoofd daar zou ik me wat bij voor kunnne stalelen maar ook daar zijn liefhebbers voor te vinden. Op elk potje past gelukkig een dekseltje

mo_mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 19:09

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat je een paard niet neemt omdat hij een brede bles heeft. Als je ECHT verliefd bent op een paard maakt dat echt niet uit ..

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 19:12

Je moet er van houden natuurlijk, is per persoon verschillend, maar ik vind het wel raar als het ontzettend lief paard is en als ie een hele brede bles heeft, het paard daarom niet koopt

Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:03

Of het paard wel echt ontzettend lief is, weet je pas NA de koop.

FlynnlOver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:15

Scheelt denk ik per persoon..
Ik zal er eerlijk gezecht niet zo heel snel voor kiezen.
Maar als hij verder geen gebreken ofzo heeft kan hij best voor een aardige prijs verkocht worden lijkt mij zo

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 22:47

Ik zelf ben niet zo weg van een brede bles maar als het paard aan alle eisen voldoet en het goed klikt zou ik geen reden vinden om hem niet te kopen denk ik.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:29

Ik vind het in ieder geval een schitterende bles

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 15:03

Ik vind het een afschuwelijke bles (sowieso geen mooi hoofd) en zou het paard er dus best om kunnen laten staan, of hij moet echt zo fantastisch bewegen...

Er zijn zat andere paarden te koop die een mooier hoofd hebben denk ik dan. En nu word ik vast kortzichtig gevonden .

Onyx88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 15:17

Ik vind de bles niet storend... maar zijn hoofd is wel erg lang. Ik zou en paard kopen omdat ik hem lief vind en er fijn mee kan rijden. Die bles maakt mij dan ook niets meer uit. En ik ben een grote liefhebber van al die dingen waarop een ander zijn paard niet zou kopen. Geef mij maar een paard met een melkmuil en maanogen

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:47

Haha ik ook Onyx. Ik heb een schimmel, voor veel mensen een afknapper, en twee vossen waarvan er 1 een schuine bles en twee witte benen heeft en 1 een bles met een uitsnede en 4 witte benen.

Ik vind witte aftekeningen juist erg mooi, maar ik kijk er absoluut niet naar bij aankoop van een paard. Het is het karakter en de klik die telt, niet de kleur of aftekeningen.

Dimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 19:52

Snowytje schreef:
Ik vind witte aftekeningen juist erg mooi, maar ik kijk er absoluut niet naar bij aankoop van een paard. Het is het karakter en de klik die telt, niet de kleur of aftekeningen.

Inderdaad, denk er precies hetzelfde over

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:22

Ik heb er ook één met een hele brede bles. Ik vindt het niet storend.
Afbeelding

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:52

Ik houd over het algemeen wel van wat wit, maar het ligt er wel aan...
Afbeelding
Niet heel duidelijk te zien, maar de bles van mijn ex paardje vond ik wel mooi (lijkt trouwens best op die van "jou")

Maar sommige blessen vind ik niets.

Tja, ik heb wel het idee dat het tegenwoordig iets meer "geaccepteerd" wordt, maar toch zullen er best mensen zijn die hem erdoor laten staan, maar misschien ook weer mensen die hem juist daarom leuk vinden. Dus het is de vraag welke mensen in de meerderheid zijn....Ligt er denk ik ook aan wat voor paard het is. Als je hem wilt verkopen om top sport paard te worden kan het best problemen geven maar als hij gewoon voor de lol en beetje basissport is zullen er denk ik wel genoeg mensen zijn die intresse hebben.

Denk trouwens dat de foto's die je hier geplaatst hebt het paard niet van zijn beste kant laten zien...

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:57

Ligt een beetje verschillend dnek i, de een kijkt meer naar beweging en bouw, de ander juist weer heel veel naar aftekeningen etc. Ik denk niet dat de bles problemen oplevert bij de verkoop, het is neit storend breed.

Ik_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:03

Ik vind het juist erg mooi.