Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Serval schreef:Ken je dat verhaal van dat lelijke eendje????......komt helemaal goed met je twenter
ShannaY schreef:Oei, ik dacht dat hij veel jonger was!
Ik hoop dat hij snel bijtrekt!
S_a_n_n_e schreef:ai... erg leuk voor je... maar weet je zeker dat hij gezond is?
0mandy0 schreef:hoi,
Dit paardje is helemala niet mager heb hem vlak voor de verkoop nog gezien. Ik heb hem ook een tijdje verzorgt toen hij bij ons stond. Het paardje lijkt mager omdat hij aan het ruien is en door de losse haren er op liggen lijkt hij mager. Als hij echt mager was had hij er op de foto's die meetje de 2e keer plaatste echt er niet zo goed uitgezien. En schoppen heeft hij nog nooit gedaan weet niet hoe je erbij komt... Wij poetsten en wandelden met hem en met poetsen liepen we er gewoon achter langs nooit wat aan de handxxxx mandy
xxliesjexx schreef:ik zie al verschil eraan hoor van op pagina 1 en pagina 3!!
0mandy0 schreef:Ehh.. pardonm liesje volgensmij kan jij daar helemal niet over oordelen ik ken versace. xxx mandy
0mandy0 schreef:nou sorry, maar als ik het diertje ken dan weet ik heel wat meer als jullie... En zoals ik al zij bokt is net een kudde schapen als de een zegt ohh.. hij is kei mager zegt de rest het het heel topic lang hetzelfde... heel kinderachtig hoor