Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flicka schreef:Enne mishandeling......TS heeft die vent zelf een mep met d'r zweep gegeven.
Karl66 schreef:[[Misschien is het punt van het forum niet wat jij denkt dat het is. Door ruiters zoals jij, wordt de aversie van de gemiddelde nederlander steeds groter en zullen wij als ruiters het steeds moeilijker krijgen. Ruiters gaan als asociaal bestempeld worden, en dus nog minder mogelijkheden krijgen om buiten te rijden.
Rijden op een speelveldje is gewoon not done, en de oorzaak van alle ellende. je hebt het gewoon aan je zelf te danken, ga nou niet jezelf schoonpraten en iemand anders de schuld in de schoenen schuiven.....
[/quote]
Het punt wordt dus nog steeds gemist. Het gaat er niet om dat ik WIL rijden op zo'n veldje maar dat er geen andere mogelijkheden zijn. Ik heb nooit iemand in de weg gereden tot die man mij gister betrok. Dus oordelen via een reactie is wel laag en gemakkelijk.
Karl66 schreef:Billy schreef:Misschien is het punt van het forum niet wat jij denkt dat het is. Door ruiters zoals jij, wordt de aversie van de gemiddelde nederlander steeds groter en zullen wij als ruiters het steeds moeilijker krijgen. Ruiters gaan als asociaal bestempeld worden, en dus nog minder mogelijkheden krijgen om buiten te rijden.
Rijden op een speelveldje is gewoon not done, en de oorzaak van alle ellende. je hebt het gewoon aan je zelf te danken, ga nou niet jezelf schoonpraten en iemand anders de schuld in de schoenen schuiven.....
Wat mij vooral stoort aan jouw actie is dat jij hiermee ruiters een slechte naam bezorgd. Het enige gevolg van dit soort acties is dat je als ruiter op steeds minder plaatsen welkom bent.
Billy schreef:ze zal wel een enorm grote bek gehad hebben
Billy schreef:Ik was ten eerste weggegaan toen die mensen er om vroegen, had die mensen beleefd te woord gestaa en was weggereden als ze me vast wilden pakken, maar heel waarschijnlijk was het nooit zover gekomen.
Als je normaal communiceert worden mensen nl lang niet zo snel agressief
nickyu schreef:
door dit soort acties word de tolerantie van niet paarden mensen wel behoorlijk op de proef gesteld
maar miss werkt die man wel de gehele week heeft die eindelijk tijd wil die met kindlief op het gezellig met zijn koter vertoeven stapt die nog in een paarden vijg ook
Esmeralda schreef:Als jij zo volwassen ben als je je eige voor doet. Dan had jij van je paard gestapt en aan die mensen normaal kunnen vragen waarom zij niet willen dat jij daar rijdt. Op deze manier bereik je niks, nee sorry je bereikt wel wat. Agressie tegen ruiters!!
Als jij vind dat je nergens mogelijkheden heb om te rijden, waarom heb je dan een paard gekocht!! Je kan ook naar gemeente stappen en vragen of ze een plek willen creeren voor de ruitersport. (hebben wij in Ridderkerk ook succesvol gedaan)
Bovendien mogen "wij" ruiters alllen op de weg (indien niet mogelijk dan op het fietspad)we worden oogluikend toegelaten in parken. Grasvelden(voetbal, speelvelden) zijn helaas verboden terrein. Jij dacht dat wij hier hier jou helemaal volledig gingen steunen, maar sorry. Dat jij mensen met een zweep gaat slaan!! Die man kan een blijvend litteken daar aan over houden. (weet je wat dat JOU kan gaan kosten) Oke hij had jou niet van je paard mogen trekken. Maar zoals gewoonlijk, zit ook aan dit verhaal meerdere kanten. ik denk zelf dat je regelmatig op dat veldje rijdt. En met deze weersomstandigheden (zachte bodem) rij je het gewoon zeer snel kapot. Mijn mening, denk wat meer na, en zorg dat je te korte lontje een metertje langer word!(normaal praten helpt zelfs met nijdigste persoon)