Pony verkopen of niet??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RussischTac

Re: Pony verkopen of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 22:41

dank jullie wel allemaal!

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 13:17

ik zou het eerlijk gezegt niet doen.
zometeen krijg je wel spijt , en dan kan je niet meer terug.
ik denk soms ook wel van nou soms wou ik dat je wel wat beter kon springen maarja, je kan niet alles hebben en tog ben ik heel blij met hem !

fergusje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:14

ik zou ht ook niet doen!
bij ons is er ook een arabier op stal en die kan super dressuren,
met de nodige oefening zit de kans erin dat het toch zal lukken hoor!

xandra17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:44

Als je zeker weet dat je de dressuur verder in wil... zou je het idd kunnen overwegen om haar te verkopen! Zelf heb ik een fjord van nu 11 jaar heb haar ook een jaar geleden gekocht! Ze kon niets toen ik haar kreeg alleen voor de kar lopen en je kan er mee buitenrijden en je rondjes in de bak... Onder tussen ben ik al erg ver met de dressuur en springen zelfs ook ga binnenkort in de b dressuur starten iedereen bij mij op stal heeft er de volste vertrouwen in!! Het kost wat bloed zweet en tranen, maar geloof mij uiteindelijk kom je er echt!! Als je zelf ook maar echt wil dan breng je dat vanzelf over op je paard het heeft mij uiteindelijk ook een jaar gekost!!

choor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:25

Kyralovertje schreef:
Hoe oud ben je?
Als je namelijk echt een dressuuramazone bent, en hier in verder wilt dan is een KWPN een goede keus als je straks verplicht tussen de paarden moet starten. Voor die tijd kan je dan aan je paard wennen, oefenen, etc.

Het lijkt mij dat als je Arabier niet echt een dressuurtalentje is, of het gewoon niet leuk vindt om te dressuren het helemaal geen gek idee is om dan een ander leuk, recreatief baasje voor haar te zoeken. Dat is en voor je paard leuker, en voor jou. Op een gegeven moment zal je je misschien wel gaan ergeren dat je paardje niet zo getalenteerd is, en dan is de lol ervan af voor jullie beiden.

Ben ik het mee eens.

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:39

leuk dat je dat nieuwe paardje hebt! Hoop voor je dat er veel plezier mee zult beleven! Heb je een foto van je nieuwe paardje? Die willen we natuurlijk wel even zien