Daar moet je toch niet aan denken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Het is echt heel erg wat er is gebeurt. Maar ik stel mezelf dan ook de vraag: waar heeft die man zijn hooi vandaan? Heeft hij zelf gehooid? Waarom heeft hij dan niet gelet op JKK in zijn land? Heeft hij hooi gekocht? Kopen van hooi is een vetrouwenszaak, heeft hij contact opgenomen met de bron waar hij het hooi vandaan heeft gehaald? We kunnen wel allemaal zeggen dat de eigenaar geen schuld treft, maar helemaal ben ik het daar toch niet mee eens. Bloemetjes van JKK blijven geel en blijven in het hooi goed te zien. Hij had kunnen zien wat hij aan het voeren was.
Cassidy schreef:Het is echt heel erg wat er is gebeurt. Maar ik stel mezelf dan ook de vraag: waar heeft die man zijn hooi vandaan? Heeft hij zelf gehooid? Waarom heeft hij dan niet gelet op JKK in zijn land? Heeft hij hooi gekocht? Kopen van hooi is een vetrouwenszaak, heeft hij contact opgenomen met de bron waar hij het hooi vandaan heeft gehaald? We kunnen wel allemaal zeggen dat de eigenaar geen schuld treft, maar helemaal ben ik het daar toch niet mee eens. Bloemetjes van JKK blijven geel en blijven in het hooi goed te zien. Hij had kunnen zien wat hij aan het voeren was.
Nogmaals, het is heel ernstig dat dit is gebeurt, maar misschien worden er mensen wakker, helemaal diegenen bij rijkswaterstaat en de overheid die de verantwoording voor de bestrijding van JKK in bermen van wegen afschuiven op de gemeentes of de provincies.
JKK is een tijdbom!
Renske20 schreef:arme man, hij woont hier vlakbij
Taaclover schreef:Hier op de Qruq is ook een fjord vergiftigd geweest in een ver stadium.
Het bloed van dit dier is onderzocht door dhr Taal en hij constateerde JKK vergiftiging in ver stadium.
Het dier heeft via dhr Taal medicijnen gehad en wonder boven wonder is er nu niets meer van te zien, zelfs de bloedwaardes zijn weer normaal.