Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

CGJ12 schreef:Toch kan je beter stoppen op je hoogtepunt.
Trouwens, tegen de tijd dat dat kleine zwartje met pensioen kan loopt Anky ook mooi tegen de 50......... en heeft ze de kids in de pony A-selectie.........
CGJ12 schreef:
Wordt het eindelijk allemaal ook weer een beetje spannend op de wereldbekers en OS..............
Goeie :J
Javelin schreef:Vandaag de strengen ontvangen. Daar stond het volgende in:
De loopbaan van Anky van Grunsven zal zeker nog enkele jaren duren. Toch tekent zich nu al een einde af. "Ik ga niet meer investeren in de opleiding van een jong paard", zegt de moeder van Yannick Janssen. "Er is nog meer in het leven. Als ik tot ver voorbij m'n 50-ste nog topsport had willen bedrijven, was onze zoon nooit geboren. Ik heb lang genoeg meegelopen en bij mij is 't toch alles of niks. Ik ga nog door met Salinero en Painted Black en dan is 't wel mooi geweest."
Dus als ze in 2008 nog met Salinero naar de OS gaat en 4 jaar daarna met Painted Black, is het afscheid voorlopig nog niet in zicht.
yousra schreef:Ik denk niet dat ze stopt, want ze gaat nog in 2008 meedoen en het staat ook niet op de site.