Gaat Anky stoppen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 02:13

Ik geloof deze onzin niet dat ze stopt

luuntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 07:26

Kan mij heel goed voorstellen dat ze meer tijd met haar kind wilt doorbrengen.

Het is haar leven en haar keus.
De wereld stopt echt niet als zij besluit om haar sporen in de wilgen te hangen.

En volgens mij was er toendertijd op bokt ook een topic waarin bijna niemand geloofde dat Anky in verwachting was.
Nou ja we weten het resultaat hiervan.

Skitter

Re: Gaat Anky stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 07:41

Wat maakt het nou uit dat ze stopt?? Trouwens niemand zegt dat ze stopt met paardrijden, dat geloof ik ook niet, maar niet meer top het hoogst nievau iig. Misschien af en toe een lichte tour rijden ofzo..

Het staat er niet voor niks, het is heus niet uit de lucht getrokken.

Maar ik bedoel dan nog?? We hebben nog tig ruiters en amazones die voor Nederland rijden op het hoogst niveau en ze zal heus wel lekker doorgaan met haar kleding en ruitersport lijn.

Dus?? Whats the big deal?

Ik zeg niet dat ze te oud voor is, dat bedoelde ik niet mee, maar ze wil een normaal leventje thuis, gezinnetje stichten, eigenlijk was het veel ideaaler geweest als ze dat eerder had gedaan.
Ze wil kinderen, en kinderen en een topsport lifestyle passen gewoon niet bij elkaar.

Jeetje gun Anky ook een normaal leventje..We zullen heus wel van haar blijven horen

Ben trouwens helemaal mee eens met reactie boven mij

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 12:56

Toch kan je beter stoppen op je hoogtepunt.
Trouwens, tegen de tijd dat dat kleine zwartje met pensioen kan loopt Anky ook mooi tegen de 50......... en heeft ze de kids in de pony A-selectie.........

Wordt het eindelijk allemaal ook weer een beetje spannend op de wereldbekers en OS..............

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 17:04

CGJ12 schreef:
Toch kan je beter stoppen op je hoogtepunt.
Trouwens, tegen de tijd dat dat kleine zwartje met pensioen kan loopt Anky ook mooi tegen de 50......... en heeft ze de kids in de pony A-selectie.........

So true...

CGJ12 schreef:

Wordt het eindelijk allemaal ook weer een beetje spannend op de wereldbekers en OS
..............

Hahahaha Goeie :J

Walco_Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 19:29

Ik dacht dat ik ook gehoord had dat Anky zei dat ze het straks niet meer op zo'n hoog niveau gaat doen maar mensen begeleiden, ze heeft al genoeg Olympische Spelen meegemaakt

Miranda40

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 15:22

Vandaag de strengen ontvangen. Daar stond het volgende in:
De loopbaan van Anky van Grunsven zal zeker nog enkele jaren duren. Toch tekent zich nu al een einde af. "Ik ga niet meer investeren in de opleiding van een jong paard", zegt de moeder van Yannick Janssen. "Er is nog meer in het leven. Als ik tot ver voorbij m'n 50-ste nog topsport had willen bedrijven, was onze zoon nooit geboren. Ik heb lang genoeg meegelopen en bij mij is 't toch alles of niks. Ik ga nog door met Salinero en Painted Black en dan is 't wel mooi geweest."

Dus als ze in 2008 nog met Salinero naar de OS gaat en 4 jaar daarna met Painted Black, is het afscheid voorlopig nog niet in zicht.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 15:25

Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat ze tot en met de komende OS nog doorgaat op dit nivo, maar ze zal verder echt niet stoppen met de paarden lijkt me. Ik neem aan dat ze minimaal les blijft geven en clinics doen, de schoorsteen moet toch roken he!

shron_silver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 15:31

Van de ene kant snap ik het ook best wel dat ze over een paar jaar gaat stoppen of minder gaat doen, Met Yannick enzo.. Maar we zullen toch altijd nog wel van haar blijven horen!! Netzo al Javelin al zei; Het afscheid is nog lang niet in zicht!!

Jasmijn76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 15:42

Geef haar groot gelijk dat ze wil afbouwen....Maar ik zou het absoluut een groot gemist vinden, ik vind persoonlijk dat zij wel, met een paar andere mensen, de dressuur in N'land hebben gemaakt naar wat het is...Vergeet niet even twee gouden plakken...kan me niet ff heugen wie (n'lander)dat heeft gedaan en wie dat haar gaat nadoen

en nog steeds als zij met haar knol de ring in stapt, ga ik net een stukje rechter zitten om nog beter te kunnen zien hoe ze rijdt, ben echt een fan van haar...absoluut..maar wat niet wil zeggen dat als ze er niet meer is, dat de wereld zal vergaan en zekere de dressuursport niet...

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 15:44

Ze zal ook echt niet helemaal nooit meer op de rug van een paard klimmen denk ik zo, maar trainen en wedstrijden op het hoogste niveau kost natuurlijk heel veel tijd. En moederschap is natuurlijk ook een uitdaging en kost ook heel veel tijd !!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 18:46

Zou erg jammer zijn voor de Nederlandse sport... maar goed, het is haar beslissing! is van de ene kant ook erg fijn voor Edward en natuurlijk Laurens van Lieren! maken zij ook eens kans op een titel! verder sluit ik me aan bij het meeste wat hierboven is gezegd!

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 19:25

Ik denk het niet, waarom weet ik niet, maarja, voorgevoel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 21:12

Javelin schreef:
Vandaag de strengen ontvangen. Daar stond het volgende in:
De loopbaan van Anky van Grunsven zal zeker nog enkele jaren duren. Toch tekent zich nu al een einde af. "Ik ga niet meer investeren in de opleiding van een jong paard", zegt de moeder van Yannick Janssen. "Er is nog meer in het leven. Als ik tot ver voorbij m'n 50-ste nog topsport had willen bedrijven, was onze zoon nooit geboren. Ik heb lang genoeg meegelopen en bij mij is 't toch alles of niks. Ik ga nog door met Salinero en Painted Black en dan is 't wel mooi geweest."

Dus als ze in 2008 nog met Salinero naar de OS gaat en 4 jaar daarna met Painted Black, is het afscheid voorlopig nog niet in zicht.

klopt ik las het ook...maar vind wel dat er al vroeg over begonnen word...alsof ze haar zat zijn oid..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 21:19

Ik snap het wel, als je al 2x olympisch kampioen bent geweest en het 3e talentvolle paard staat er ook al en je wil een gezin, dan is dit natuurlijk een logische keuze. Op zich is PB nog hartstikke jong dus 2008 en 2012 kan ze zoiezo nog OS rijden als ze heel blijven uiteraard.

LadyLuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:10

Ik gok dat ze 2008 nog wel met Salinero rijdt..

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:14

Ik heb er pas ook ergens over gehoort, dat ze erover dacht om na Painted Black te stoppen...

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:19

er stond wel ergens, waar weet ik niet meer, dat ze op de olympischespelen van 2000 nog wat voor de laatste keer gaat schitteren met salinero????

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:19

2008

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:22

Ik denk niet dat ze stopt, want ze gaat nog in 2008 meedoen en het staat ook niet op de site.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:00

VMR --> PP.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:53

yousra schreef:
Ik denk niet dat ze stopt, want ze gaat nog in 2008 meedoen en het staat ook niet op de site.

Maar wat als het LDR per 2008 volledig in de ban wordt gedaan door de FEI........

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:57

En wat als ze morgen van de trap afvalt en dat niet kan navertellen?
Ik vind zulke speculaties en insinuaties echte sensatiezoekerij...

Samie999

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:43

Ze heeft toch al alles gewonnen wat er te winnen valt>.<
Maar voor het zelfde geld zegt ze tegen die tijd: Ik doe nog een paard!

OdiEtAmo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:36

Ik denk dat ze sowiso 2008 nog met salinero rijdt, en 2012 met Painted.
Denk ook niet dat we daarna niets meer van dr zullen horen, clincis, lessen, paarden rijden voor anderen...

Maar tegen die tijd zien we het vanzelf.