Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runningkawa schreef:Maar dat is alleen bij Anky en Co zo?
runningkawa schreef:Dat ben ik met je eens en er zijn voorbeelden die dat nog wel meer doen.
Om eerlijk te zijn kan ik daar de hoge punten ook niet van snappen
Maar een slecht achterbeen zie ik ook wel bij niet LDR.
Waarom is alleen LDR dan slecht?
Pak gewoon alle slechte achterbenen aan, pak alle weg gedrukte ruggen aan

runningkawa schreef:edit op je volgende post
Dat zeggen ze ook bij de klassieke training.
Ontspannen van achteruit over de rug naar een ontspannen hand.
Toch zie je daar ook veel anders

)

Citaat:conclusie: Het "probleem" ligt bij de FEI niet bij A&S die doen gewoon wat scoort geef ze is ongelijk?!
Viennanova schreef:Goed, kijken we naar de achterhand bij het LDR rijden. En dan zien we (als we toch Salinero als voorbeeld blijven gebruiken), dat Salinero het achterbeen niet onder de massa zet, maar als het ware naar achter schept. In de piaffe blijft het kruis hoogt, en duwt het paard zich in de hand
runningkawa schreef:Alleen bij LDR word dat erbij gezegt, als je slecht rijd gaat je paard naar de knoppen.
Bij klassiek is het idem zo, als je slecht rijd gaat je paard naar de knoppen.
runningkawa schreef:Voor het geval je het wilt weten, ik train geen LDR
alex66 schreef:ik kan me namenlijk niet indenken dat een paard dat hinder ondervind van de trainig goud wint op een OS.
arie53 schreef:Hooguit dat ze er een hoogst onnatuurlijke, uiterst dwingende en niet bepaald paardvriendelijke trainingsmethode op na houden.
Lusitana schreef:ik wil alleen maar zeggen dat onderzoekers daar geen inzicht in hebben, want daarvoor moet je zo´n paard goed kennen.)