Paardrijden met mijn feestje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:34

Heel leuk dat je met je feestje ben gaan paardrijden, maar had je beter niet naar een 'echte' manege kunnen gaan. Je brengt nu de veiligheid van je vriendinnen in gevaar door zonder zadel naar buiten te gaan, want niemand van jullie heeft ervaring. Jullie rijden met oude caps en daarbij komt ook nog eens dat ik jullie te groot vind voor deze ponys.
Ik zou dus (zelf) voor een manege kiezen, Zilfia's Hoeve ofzo want die zit ook in Houten.

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:44

wat een gemekker weer zeg .. ze gaan voor een feestje buiten stappen en draven MET IEMAND ERNAAST... jeeutje, ze hebben geen grand prix intenties, gewoon leuke middag.. Als ze echt willen leren rijden zullen ze vast naar een echte manege gaan, gewoon lol met je knol dit...

Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad, ziet er iig gezellig uit!

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:54

kjoetie schreef:
wat een gemekker weer zeg .. ze gaan voor een feestje buiten stappen en draven MET IEMAND ERNAAST... jeeutje, ze hebben geen grand prix intenties, gewoon leuke middag.. Als ze echt willen leren rijden zullen ze vast naar een echte manege gaan, gewoon lol met je knol dit...

Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad, ziet er iig gezellig uit!

mee eens... ziet eruit als een gezellig paardenmiddagje

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 20:44

Samy schreef:
Heel leuk dat je met je feestje ben gaan paardrijden, maar had je beter niet naar een 'echte' manege kunnen gaan. Je brengt nu de veiligheid van je vriendinnen in gevaar door zonder zadel naar buiten te gaan, want niemand van jullie heeft ervaring. Jullie rijden met oude caps en daarbij komt ook nog eens dat ik jullie te groot vind voor deze ponys.
Ik zou dus (zelf) voor een manege kiezen, Zilfia's Hoeve ofzo want die zit ook in Houten.

Ten eerste: er liepen mensen naast die de pony's vast hielden en ze gingen alleen draven als ze dat wouden.

Ten tweede: Alleen ik reed met een oude cap maar dat kwam omdat ik mijn eigen cap even uitgeleend had.

Ten derde: De pony's kunnen dit gewicht makkelijk houden. Misschien is het plaatje niet goed maar het kan makkelijk!!

Ten vierde: De Zilfia's Hoeve is veel te groot en wedstrijd gericht. Ik zou niet eens weten of ze daar feestjes geven en ik ken er helemaal niemand.

En ten slotte.. Het was maar een feestje hoor.. 1 keer in het jaar.. zoals de anderen ook al zeiden het was gewoon voor 1 keer lol met je knol.