MontyLove schreef:Het is misschien niet zo heel boeiend wat ik nu ga vertellen maar wil toch even mijn ongeloof met andere mensen delen.
Het valt mij op dat steeds minder mensen de moeite nemen hun paard fatsoenlijk los te werken en uit te stappen... Ze klimmen er op (paard/pony komt koud van stal) en moet dan meteen flink aan het werk. Pony of paard wordt niet uitgestapt... maar met wat dekens terug op stal gezet. Ik verbaas mij hierover. Ik zorg zelf altijd dat ik min. 10 min. losgestapt heb (vaak nog langer) en zorg na het rijden dat hij op adem en afgekoeld is... naborstelen.. zweetdekentje erop.. en als hij droog is een ander deken..
Ook bakregels worden niet zo nauw genomen. Mensen die geen voorrang geven.. afsnijden.. longeren in een overvolle bak (waarvan duidelijk in het regelement staat dat dat niet mag)
Ik vraag me af of meer mensen dit meemaken en hoe zij hierover denken.
Goh wat ben ik dan blij dat ik niet meer op een manege rij 
Is inderdaad altijd jammer dat er van die mensen zijn die zich niet aan de regels houden!
En ook over het losstappen en uitstappen, dat is ook vaak zo ja.
Afgelopen woensdag zijn we voor de 2e keer naar Prinsenstad geweest met een groepje van m'n school les volgen, les was leuk hoor daar niet van, maar losstappen was nog geen 5 min. en uitstappen ook HEEL kort..
Toen m'n vorige verzorgpaardje daar stond kon ik dat gelukkig zelf uitmaken