Buitenrit op het Balloërveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 23:27

Heb geen dienst dat weekend, moet alleen vervoer zien te regelen voor Des, of gewoon op een Fjord mee. Ik ken reinders ook een (klein) beetje. Mijn vroendin heeft tegenover hem gewoond, heb er een keer een veulen geboren zien worden, en mijn vriendin heeft 2 van zijn paarden gekocht...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 10:41

Nou, misschien dat sommigen van jullie mijn berichtje op paardenpraat al hebben gezien maar ik ga dus waarschijnlijk niet mee, tenzij op een Fjord, want ik ben paardloos vanaf juni. Ik mag ineens het weiland niet meer huren dus komt er geen ander paard voor IJsco in de plaats. Verdrietig

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:23

des te meer reden om mee te gaan, lijdt je wat af en het wordt vast ook heel gezellig, misschien kunnen we de x hierna een huifkartocht gaan maken bij IJsco Haha!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:28

ik weet ook nog niet zeker of ik meega. begin juni, rond pinkster, is er feest bij ons in het dorp, gaat dus ook geld kosten. en daarna de Nederlandse kampioensschappen waar ik na toe ga. en ik weet niet of ik zo ruim voor die tijd, zo hard kan sparen, zonder IETS uit tegeven!!! Verdrietig

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:48

Ja grappig idee Ylva. Alleen IJsco krijg je niet meer voor een huifkar hoor. Dat vertikt ie schijnt het. Maar inderdaad, dat is ook in Drenthe en daar verhuren ze ook allerlei pony's en paarden voor buitenritten.

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:01

In dat geval is het een leuke kans voor jou om weer eens op IJsco te rijden, voor of achter de huifkar, en dan nog een te fjord voor de gezelligheid, ook af te wisselen door bokkers die naast de huifkarervaring ook nog wel even willen fjordrijden bijvoorbeeld. Dat of we karren met zn allen en proppen IJssie vol met wortels ed (musli Verward ) om hallo te zeggen

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:03

Hahahaha ja dat ziet ie wel zitten denk ik!!

Ik wil inderdaad wel eens terug naar waar IJsco 'woont' dat is hier ook vlakbij. Alleen best raar, krijg hem zo bijna een jaar gratis mee, en als ik dan een uurtje wil rijden moet ik misschien betalen Verward Maakt me niks uit, maar een gek idee, vind het nu een beetje mijn eigen pony. Maar Ylva kom jij helemaal uit Zeeland om met ons een ritje te maken?

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 21:03

Ja, HELEMAAL uit zeeland, ik weet het, beetje overenthousiast, voor wie het nog niet was opgevallen, ik ben een beetje(erg) gek, op een naar ik hoop prettige manier Haha! Aangezien ik de bokteling ben misgelopen wil ik nu best half nederland doorreizen om alsnog wat bokkers mee te maken, bovendien wil ik die zandverstuiving wel eens zien, weer eens wat anders dan bos en strand!
Ach misschien ga ik de avond van te voren naar fam in R'dam of kennissen in Arnhem, dat scheelt al weer wat in reistijd *LOL*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 21:07

Oh op die manier. Hoop wel voor je dat het supersupersupergezellig wordt hahahahahhaa. Anders heb je er wel erg ver voor gereisd! Haha! Haha! Haha! Gek! *LOL* Wel gezellig hoor dat je ook meegaat!
Maarreuhhhhhh ik zal het niet doorvertellen hoe zo'n eind je dan gereisd hebt voor een paar uurtjes fjordhobbelen... Schijnheilig

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 08:58

Even nog over de datum... ik kan het weekend van 16 en 17 juni niet...
Misschien dat we de rit toch een ander weekend kunnen doen??? Verward

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 08:59

MEE EENS!!!!!! kunnen we het niet een beetje rond vakantie tijd doen? misschien kunnen er dan nog wel veeeeeel meer komen!
Party!! Party!! Party!!
ik hoor het nog wel Lachen!