bestaat echt hoor, werelds kleinste paardje geloof ik

en die is maar 35,5 cm hoog!
en de naam is: little pumpkin.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:mini shetlander veulen zo te zien....waarom zegt iedereen dat hij nep is? falabella's horen mini kleine arabiertjes te zijn. oftewel goeie dich en verder zo klein mogelijk...
[***] schreef:Die wat jij laat zien is een blindegeleidepony ...
Dat van dwerggroei komt idd nogal eens voor ... vind die uitleg die hier een stukje voor staat echt goed (ken er zelf niks van dus is wel leuk eens een makkelijk te lezen/begrijpen uitleg te lezen).
Heb trouwens ooit eens foto's gezien van een "minifries".. dus een fries met dwerggroei ... dat zag er echt niet uit vond ik .. beestje stond te koop of iets (weet niet meer hoe ik erbij kwam), maarja, of die een nieuwe thuis heeft gevonden .... Maar de foto's zagen er in ieder geval niet zo schattig uit.
Is het echt zo dat alle pony's met dwerggroei niet oud worden? Omdat ik dacht dat er toen bijstond dat die fries gezond was en nog een hele leuke toekomst had of iets ... (maar ben niet meer zeker).
Groetjess
Supertje schreef:De levensduur op zich wordt er niet door beïnvloed, ze zijn net zo 'gezond' als een ander paard. Probleem is alleen dat de benen vaak zo slecht zijn dat ze daar op een gegeven moment veel problemen mee krijgen. Maar ze gaan niet dood aan de aandoening op zich.
Megamutsj schreef:
Wat doen ze al die beestjes toch aan..
Gelukkig zijn er wel zat gewone pony's en paarden..