Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
amondi schreef:Het is al aangepast door Carpe Diem, maar wees gerust, juist voor het beenwerk is van Unen m.i. een van de beste in zijn vakgebied. En als ik zie waar de vrachtauto's vandaan komen op zijn spreekuur, dan ben ik niet de enige.
griebels schreef:OC en OCD is toch heel goed te opereren? Dus eigenlijk schrijf je je paard nu af terwijl ze met een operatie te helpen is.
Jennifer schreef:Weet iemand in Drenthe nog een paardenklniek?
Ga morgen zowieso nog even bij mijn 'eigen' dierenarts langs.
imaudy schreef:
obelix schreef:veel succes..
Ik hebzelf met Obelix toen ook een second opinion laten doen,aangezien DA1 zei ,laten afmaken en DA 2 keek nog eens goed en bleek het om een hoefzweer te gaan.. Als ik had geluisterd toen,had ie toen al overleden geweest zijn.. Maar zo heeft ie een poos langer mogen leven..
Dus ik hoop echt dat je nog een second opinion laat doen.. Mocht dta niets uitwijzen weet je het iig zeker.. Veel sterkte en succes.
Jennifer schreef:Het fonds belde vanmorgen al (wist niet dat het zo snel zou gaan) en ze is opgenomen in het fonds.
Ik twijfel nu alleen of ik alsnog naar de da zou gaan.
Quellian schreef:Jennifer schreef:Het fonds belde vanmorgen al (wist niet dat het zo snel zou gaan) en ze is opgenomen in het fonds.
Ik twijfel nu alleen of ik alsnog naar de da zou gaan.
Wat is het fonds?
Maar gewoon de DA laten komen. Je paard verdient deze kans!!